1397-10-10 10:00
1059
0
59998
فرمانده سپاه شهرستان کردکوی:

فتنه ۸۸ کام ملت ایران را تلخ کرد/ ۹‎دی حرکتی خودجوش عظیم و بی‎نظیر در دهه چهارم انقلاب بود/‎ عده‎ای بی‎بصیرت جزو ساکتین فتنه ۸۸ بودند

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی روشنگری، تبیین و انتقال سینه به سینه و مقایسه دوران امام علی (ع) و امام حسن (ع) را بهترین راه خاموش کردن فتنه برشمرد و یوم الله ۹ دی را روز دفن فتنه گران سال ۸۸ دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حسن محبوبیان در نشست بصیرتی که با موضوغ علل و چگونگی ایجاد فتنه در مسجد کبیری کردکوی برگزار شد با عنوان اینکه هدف فتنه گران اصل جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: این افراد چه رأی می آوردند و چه رأی نمی آوردند اغتشاش می کردند و بدنبال نابودی نظام بودند.

فتنه ۸۸ کام ملت ایران را تلخ کرد

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ کام ملت ایران را تلخ کرد، افزود: طی این ۸ ماه فتنه، فتنه گران خسارت زیادی به مملکت وارد کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی اذعان کرد: ضدانقلاب جریان را در فتنه ۸۸ بدست گرفت و فتنه گران بازیچه ضدانقلاب شدند،

شناخت حق در دوران فتنه سخت و دشوار است

محبوبیان با تأکید براینکه شناخت حق در دوران فتنه سخت و دشوار است، متذکر شد: باتوجه به اینکه شناخت حق و باطل در زمان فتنه سخت می شود فقط کسانی که دارای ایمان و تقوای قوی و بصیرت باشند می توانند حق و باطل را بشناسند.

وی با عنوان اینکه با آغاز فتنه، موج سواری ضدانقلاب شروع شد، افزود: عده ای در فتنه ۸۸ توانستند با بصیرت و صبر پشت ولایت فقیه باشند و دفاع کنند. عده ای تندروی کردند و جلو زدند، این افراد بصیرت داشتند اما صبر نداشتند. عده ای عقب ماندند، این افراد صبر داشتند اما بصیرت نداشتند. عده ای بصیرت و صبر نداشتند که ساکت ماندند و این افراد ساکتین فتنه نام گرفتند.

روشنگری، تبیین و انتقال سینه به سینه راه خاموش کردن فتنه است

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی روشنگری، تبیین و انتقال سینه به سینه و مقایسه دوران امام علی (ع) و امام حسن (ع) را بهترین راه خاموش کردن فتنه برشمرد و یوم الله ۹ دی را روز دفن فتنه گران سال ۸۸ دانست.

محبوبیان خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران با حضور در حماسه ۹ دی ۸۸ با احساس تکلیف دینی، شرعی، ملی و با ایمان راسخ خود عملی صالح را رقم زنند که این عمل صالح در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با تأکید بر اینکه آنچه را که مدنظر مقام معظم رهبری است، تنها با روشنگری و حضور مردم بود که فتنه پایان یافت، افزود: کاری که مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران کردند بسیار کم نظیر و بی نظیر بوده است.

 ۹ دی حرکتی خودجوش عظیم، عجیب و بی نظیر در دهه چهارم انقلاب بود

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه ۹ دی یک حرکت خودجوش عظیم، عجیب و بی نظیر و کم نظیر در دهه چهارم انقلاب اسلامی بوده است، گفت: به نوعی مشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و تمامی معارضان غربی و بین المللی آنان بوده است.

محبوبیان تصریح کرد: ۹ دی بعنوان روز میثاق امت با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.