1397-10-06 11:02
1189
0
59890
رییس اداره فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

منتظر اخبار خوبی در اردیبهشت ۹۸ باشید/ توسعه فرهنگ آموزش های کارآفرین محور از اهداف اصلی ماست

رییس اداره فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: باتوجه به رسالتی که دبیرخانه کارآفرینی در استان گلستان مستقر شده است، یکی از اهداف ما توسعه فرهنگ آموزش های کارآفرین محور است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حسین زارع در حاشیه برگزاری نشست تخصصی کارشناسان دانشکده امام علی (ع) با مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش غرب گلستان به خبرنگار ما گفت: چنین مراسماتی فرصت همکاری و تجارب مشترک بین دانشکده فنی و حرفه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در حوزه کارآفرینی، استارت آپ ها و ایجاد فرصت های خلاقیت است.

توسعه فرهنگ آموزش های کارآفرین محور از اهداف اصلی ماست

وی افزود: باتوجه به رسالتی که دبیرخانه کارآفرینی در استان گلستان مستقر شده است، یکی از اهداف ما توسعه فرهنگ آموزش های کارآفرین محور است.

رییس اداره فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: بدین منظور قادر به اجرای کارگاه های آموزشی با استفاده از تجارب و فرصت هایی که دانشکده فنی و حرفه ای در اختیار ما می گذارد، هستیم.

زارع خاطرنشان کرد: انتظار داریم که در حوزه اشتغال استان با رسیدن به نقطه های استارت آپ ها و تغییر نگرش در حوزه آموزش فنی و حرفه ای و نگرش کارآفرینی قدم های مثبت و مستمری را برداریم.

وی ابراز داشت: ضمت تشکر از فرصتی در که در اختیار ما قرار دادید ان شاءالله در آینده در اردیبهشت ۹۸ خبرهای خوشحال کننده ای را خواهید شنید.

لازم به ذکر است؛ نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) با مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش های غرب استان گلستان به منظور مشارکت، ساماندهی و رشد خلاقانه مهارتهای علمی و عملی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.