1397-09-02 15:57
2166
0
59010
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛

افتتاح عرصه اقتصاد مقاومتی در روستای چهارده کردکوی + تصاویر

کارگاه و فروشگاه محصولات طبیعی لته بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه شهرستان کردکوی در روستای چهارده این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، کارگاه و فروشگاه محصولات طبیعی لته بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه شهرستان کردکوی در روستای چهارده این شهرستان افتتاح شد.

تولیدکننده محصولات طبیعی لته در حاشیه افتتاح به خبرنگار ما گفت: این کارگاه حدود یک سال است که بواسطه دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی سپاه شهرستان کردکوی در روستای چهارده راه اندازی کردیم.

وی افزود: این کارگاه را با هدف ارائه مواد غذایی پاک و سالم با حمایت و همراهی همسرم راه اندازی کردیم که الحمدلله تا به این لحظه موفق عمل کردیم.

عباس ابراهیمی اظهار داشت: با راه اندازی این کارگاه خواستیم از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی پیروی کنیم.

این فعال اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه ما ملت ایران با پیروی از فرمایشات امام و مقتدامون باید در توسعه و رونق اقتصادی کشورمان نقش آفرینی کنیم، تأکید کرد: باید کاری کنیم تا دشمن نتواند از راه معیشت بر ما نفوذ کرده و به مملکت ما آسیب زند.

وی ابراز داشت: بابت حمایت های بی دریغ بسیج سازندگی سپاه شهرستان کردکوی قدردانی می کنیم.

گفتنی است؛ در این کارگاه روغن آفتابگردان، گنجد، سیاهدانه و… تولید می شود.

تصاویری از این مراسم:

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.