1397-08-14 16:02
1362
0
58497
نماینده ولی فقیه در سپاه کردکوی:

ولی و امام زمان خود را بشناسیم تا دچار انحراف نشویم

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی گفت: مقام معظم رهبری دشمن شناسی را بصورت واضح در جلسات و مراسمات مختلف برای ما بیان کردند تا دشمن را شناخته و در کنار آن امام زمان و ولی خود را به خوبی بشناسیم و دچار انحراف نشویم و پایه گذار انحرافات احتمالی آینده قرار نگیریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام اسماعیل سامعی فر با بیان اینکه در ماه صفر و وفات نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) قرار داریم، اظهار داشت: ان شاءالله با پذیرش حقایقی که از زبان نورانی این بزرگواران که راهگشای زندگی دنیا و آخرت و هدایتگر ماست، خود و محیط پیرامون خود را از آنچه که انحرافات محسوب می شود و در مسیر انحراف است، نجات دهیم لذا ائمه هدی (ع) آمدند تا راه انحراف را ببندند.

وی با عنوان اینکه یکی از مسیرهای مانع انحرافات، ۱۳ آبان سال ۵۷ است، افزود: زمانی که دانش آموزان خداجوی ما در زمان حکومت پهلوی در تهران اعتراض خود را مبنی بر اینکه چرا باید تحت سلطه استکبار جهانی باشیم و شاه مملکت ما بله قربان گوی استکبار جهانی است، اعلام کنند به همراه طیف های مختلفی از مردم در دانشگاه تهران تظاهرات کردند و شعارهای اعتراض آمیز خود را نسبت به حکومت پهلوی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: نظامیان شاهنشاهی فهمیدند هیچ راه مقابله ای نیست فقط با گلوله باید پاسخ اعتراض به حق دانش آموزانی را که در راه اعتلای کلمه الله به میدان آمدند را باید داد ابتدا با شلیک گاز اشک آور خواستند این اعتراض را سرکوب کنند که اعتراض این دانش آموزان و دانشجویان بیدار به نهایت خود رسید. نه تنها نترسیدند و وحشت نکردند بلکه شعار استکبارستیزی آنان به عرش اعلا رسید و منجر به این شد تا ۵۶ شهید تقدیم انقلاب کنیم و صدها نفر هم زحمی شدند و این پاسخ را به دنیا اعلام کردند که ما در راه حق و حقیقت از هر آنچه که داریم، می گذریم.

سامعی فر گفت: در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ دانش آموزان پیرو خط امام که امام خمینی (ره) را شناختند، بیانیه ای را برای همبستگی و حفظ انسجام و یاد و خاطره ۵۶ نفر از شهدای ۱۳ آبان سال ۵۷ نوشتند و اعتراض خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مردم زمان امام حسین (ع)، ولی و امام زمان خود را نشناختند، تأکید کرد: امام تنها راه چاره را این دید که برای اینکه مردم راه حق را بشناسند و به راه شریعت نبوی برگردند یزید زمان یا همان دشمن زمان را به مردم بشناساند و همچنان امروز امام زمان ما ولی ما آنقدر فریاد می زند که دشمن و استکبار را به ما بشناساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری دشمن شناسی را بصورت واضح در جلسات و مراسمات مختلف برای ما بیان کردند تا دشمن را شناخته و در کنار آن امام زمان و ولی خود را به خوبی بشناسیم و دچار انحراف نشویم و پایه گذار انحرافات احتمالی آینده قرار نگیریم.

وی با تأکید بر اینکه با بصیرت یزید زمان خود را بهتر و بیشتر بشناسیم، متذکر شد: در پاسخگویی به هیهات منه الذله حضرت سیدالشهدا (ع) و هل من ناصر ینصرونی امام حسین (ع) بتوانیم سربازی خود را بعنوان سرباز وفادار در راه ولایت به خوبی اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.