1397-07-30 13:00
1125
0
58073
با راه اندازی پویش مردمی سهم ما درحال انجام است:

پاسداشت و نگاهبانی فرهنگ و زبان مادری توسط یک جوان در کردکوی + تصاویر

از چندی پیش گروهی از جوانان شمالی به سرگروهی آقای مهدی کمالی پویشی فرهنگی به راه انداختند که نخست از شهرستان کردکوی آغاز شد ولی در مدت زمان بسیار کوتاهی، نه تنها به سطح استانی بلکه به استان مازندران هم کشیده شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ از چندی پیش گروهی از جوانان شمالی به سرگروهی آقای مهدی کمالی پویشی فرهنگی به راه انداختند که نخست از شهرستان کردکوی آغاز شد ولی در مدت زمان بسیار کوتاهی، نه تنها به سطح استانی بلکه به استان مازندران هم کشیده شد.

این پویش فرهنگی که سهم ما نام دارد، برای پاسداشت فرهنگ و زبان مادری تبرستان تلاش می کند و بر این باور است که هر کسی در برابر فرهنگ و زبان خویش سهمی دارد که باید آن را ادا کند که این سهم، هم می تواند از طریق یک حرکت بزرگ ادا شود و هم از طریق یک نقاشی یا حتی یک مطلب ۵ خطی یا… .

این پویش که نخستین بار بدست ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی آغاز شد، اکنون به ادارات دولتی و اصناف شخصی و آموزشگاه های هنری بسیار کشیده شد که این روند درحال افزایش است.

پویش سهم ما از امام جمعه و فرماندار کردکوی و فرماندار بندرگز و نیز هنرمند جهانی ما استاد قاسم نژادحسینی بابت همکاری همه جانبه قدردانی می کند.

کارگزاران این پویش در گلستان و مازندران از طریق پیوندهای زیر آماده پاسخگویی به پرسش، پیشنهاد، گلایه های شما هستند.

تلگرام: https://t.me/Sahme_Maa
اینستاگرام: https://instagram.com/Sahme_Maa

تصاویری از این پویش:

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.