1397-04-14 05:59
1100
0
54915
فرماندار شهرستان کردکوی:

حربه جدید منافقین کوردل علیه ایران در نطفه خفه خواهد شد/ راهیان‎نور می‎تواند یاد شهدا را در دل نسل‎های آینده زنده نگه دارد

فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه دشمن امروز با همراهی منافقین حربه ای جدید را با عنوان اغتشاشات و آشوب های خیابانی آغاز کرده است، تأکید کرد: در این حربه هم به لطف و مدد الهی و وحدت و یکپارچگی مردم موفق نخواهند شد و این فتنه هم در نطفه خفه خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ ابراهیم قدمنان در آئین اختتامیه راهیان نور ۹۶ و افتتاحیه راهیان نور ۹۷ شهرستان کردکوی که با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه از زمان شروع انقلاب اسلامی عده ای که چشمشان به بیرون بود امیدی به پایداری انقلاب نداشتند، اظهار داشت: عده ای فکر می کردند این انقلاب بعد از مدت کوتاهی همچون انقلاب های دیگر دنیا سقوط می کند.

دشمنان ایران اسلامی همیشه غافل از رهبریت و ولایت بودند

وی با عنوان اینکه دشمنان ایران اسلامی غافل از رهبریت و ولایت در نظام اسلامی بودند، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) آغاز و در ادامه به رهبر معظم انقلاب واگذار شد که همجنان با صلابت به راه خود ادامه می دهد.

فرماندار شهرستان کردکوی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه سالها پیش دنیا بسیج شده و جنگ را بر ما تحمیل کردند تا از این طریق فاتحه نظام ما را بخوانند، گفت: اما دشمنان انقلاب اسلامی غافل از این بودند که جنگ تحمیلی نعمتی بسیار بزرگ بود و باعث هوشیاری و آگاهی مردم ایران اسلامی شد.

تمام دنیا برای از بین بردن انقلاب اسلامی به پا خاست

قدمنان با بیان اینکه تمام دنیا برای از بین بردن انقلاب اسلامی به پا خاست، اذعان کرد: ایران اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس قوی تر و به درختی تنومند تبدیل شده است.

رئیس ستاد راهیان نور شهرستان کردکوی با عنوان اینکه گروهی بنام فرقان را در زمان جنگ و بعد از جنگ تجهیز و آماده کردند و بهترین نیروهای ما را به همراه مردم عادی به شهادت رساندند، گفت: از مسئولان نظام گرفته تا مردم عادی توسط منافقین ملعون به شهادت رسیدند اما باز هم موفق نشدند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

منافقین کوردل در حربه جدید علیه ایران در نطفه خفه خواهند شد

وی به جنایتکارانی همچون داعش اشاره و خاطرنشان کرد: توسط تروریست های تکفیری داعش دور تا دور ایران را اشغال و ناامن کردند تا ایران را به زانو درآوردند اما مدافعان حرم و وطن نابودشان کردند.

فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه دشمن امروز با همراهی منافقین حربه ای جدید را با عنوان اغتشاشات و آشوب های خیابانی آغاز کرده است، تأکید کرد: در این حربه هم به لطف و مدد الهی و وحدت و یکپارچگی مردم موفق نخواهند شد و این فتنه هم در نطفه خفه خواهد شد.

راهیان نور می تواند یاد شهدا را در دلهای نسل های آینده زنده نگه دارد

ابراهیم قدمنان در بخش دیگری از سخنان خود به حضور مقام معظم رهبری در راهیان نور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری همه ساله به راهیان نور تشریف می برند تا جایگاه عظیم و مهم راهیان نور را به مردم اثبات کنند.

این مقام مسئول با عنوان اینکه راهیان نور می تواند ادامه دهنده راه شهدا باشد، تصریح کرد: راهیان نور می تواند یاد شهدا را در دلهای نسل های آینده زنده نگه دارد.

رئیس ستاد راهیان نور شهرستان کردکوی تأکید کرد: آهنگ شروع راهیان نور جدید را از همین برنامه معنوی کلید می زنیم و ان شاءالله با همکاری و همراهی شما عزیزان شاهد حضور تعداد بیشتری از افراد در راهیان نور ۹۷ باشیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.