1397-02-26 11:54
1262
0
53487
رئیس هلال احمر کردکوی:

هلال احمر متعلق به تمامی نژادها، قومیت ها و اقشار مختلف مردم است

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی گفت: هلال احمر متعلق به تمامی نژادها، قومیت ها و اقشار مختلف مردم است و برای انجام فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه پیش قدم است و اشاره مستقیمی دارد به اینکه جمعیت هلال احمر نوع دوستی خود را منحصر به یک طلیفه و نژاد خاص نمی کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ جواد کاظمی بمناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک هفته جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: هفته هلال احمر امسال، از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه با شعار “همه جا برای همه” در کشور گرامی داشته شده است.

وی با بیان اینکه به خوبی می توان درک کرد که این شعار چقدر زیبا به تمامی اهداف جمعیت هلال احمر اشاره داشته است، افزود: این شعار نمایانگر این است که هلال احمر در سطح کشور و سطح بین المللی می تواند حضوری فعال و موثر داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی با عنوان اینکه همه جایی بودن هلال احمر نشان دهنده یکی از اهداف و اصول هفتگانه یعنی همان جهان شمولی است، خاطرنشان کرد: این مقوله نشان می دهد که هلال احمر متعلق به تمامی نژادها، قومیت ها و اقشار مختلف مردم است و برای انجام فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه پیش قدم است و اشاره مستقیمی دارد به اینکه جمعیت هلال احمر نوع دوستی خود را منحصر به یک طلیفه و نژاد خاص نمی کند.

جواد کاظمی ضمن تشریح برنامه های هفته هلال احمر، افزود: باتوجه به اینکه شهدا دین زیادی به گردن ما دارند در اولین روز از هفته هلال احمر به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر پرداختیم.

وی افزود: در دیگر برنامه هفته هلال احمر با فرماندار شهرستان کردکوی دیداری داشتیم که به عضویت افتخاری هلال احمر درآمدند که این عضویت را به فال نیک می گیریم.

این مقام مسئول به افتتاح غرفه کانون دانشجویی در نمایشگاه توانمندی های دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی اشاره داشت و افزود: آئین تجلیل از خواهران منتخب طرح نوروزی با عنوان “ایمنی و سلامت جوانان” در شهرستان کردکوی نیز یکی دیگر از برنامه های این هفته بوده است.

کاظمی از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع “هلال احمر” در کانون غنچه های مهدکودک طهورا خبر داد و گفت: آماده سازی و ارائه آموزش اعضای کانون غنچه های هلال در مهدکودک طهورا برای برگزاری المپیاد جوانان که درحال حاضر هم درحال اجراست و این المیپاد شامل آموزش پناه گیری صحیح، پانداز و کیف کمک های اولیه به غنچه های هلال می باشد.

وی همچنین به آموزش مقدماتی امداد و نجات در کانون دانشجویی دانشکده امام علی (ع)، تجلیل از اعضای برادر طرح نوروزی جوانان، برگزاری سه دوره کارگاه آموزشی برای خواهران عضو با عنوان “اصلاح شیوه های زندگی، پیشگیری از سوانح و حوادث و تعذیه سالم در شهرستان کردکوی خبرداد و افزود: برپایی ایستگاه سلامت توسط کانون دانشجویی، برگزاری دوره آموزشی و تخصصی پایه جست و جو و نجات در کوهستان، جشنواره باروت خیس با همکاری کانون طلاب و کانون دانشجویی با فراخوان عضویت نیز ار دیگر برنامه های ما در این هفته بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی در خاتمه نیز اظهار داشت: دیدار با امام جمعه شهرستان و اجرای طرح نیابت در روز پنجشنبه و تجلیل از اسپانسر طرح نوروزی و شرکت در نماز جمعه و برپایی ایستگاه سلامت و ایستگاه نقاشی در مصلی نماز جمعه کردکوی از جمله برنامه های این مجموعه در هفته هلال احمر شهرستان کردکوی بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.