1396-12-06 18:02
1028
0
50886

خانواده حادثه دیده بالاجاده نیازمند مسئولان و خیرین/عید نزدیک و خانه سوخته است+تصاویر

مسئولان محلی و منطقه ای به خانواده آسیب دیده در حادثه آتش سوزی کمک کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل ازی رادکانا، در پی خبرهای انتشار یافته در هفته گذشته از وقوع یک حادثه آتش سوزی واحد مسکونی در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی که موجب خسارات سنگین مالی به واحد مسکونی و لوازم زندگی در آن و واحد مسکونی جنبی این واحد دچار حریق شده است، خبر ساز بوده است.

ضمن تقدیر و تشکر از اهالی شریف بالاجاده و دستگاه های امدادی آتش نشانی و… در مهار حریق این واحدهای مسکونی؛ آنچه که مهم است در این حادثه به آن پرداخته شود نحوه مدیریت بر کمک رسانی و جبران خسارات وارده به مالکین این واحدهای دچار حریق و حادثه می باشد.

با این نگاه که کل دارایی های سرمایه ای و لوازم ضروری زندگی مالکین این واحدهای دچار حادثه، خسارات بسیاری دیده است که جبران آن با توجه به شرایط اقتصادی مالکین آن باید مورد توجه و عنایت دستگاههای امدادی شهرستان و استان و مساعدت مسئولان منطقه ای قرار گیرد.

با توجه به فصل سرما و در آستانه عید نوروز موضوع اسکان و جبران خسارت مالی در احداث و بازسازی ساختمان های آسیب دیده و تامین نیازمندیهای ضروری زندگی این خانواده های آسیب دیده بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

در این راستا مساعدت و کمک مسئولان دستگاههای امدادی بالاخص فرماندار دلسوز و بخشدار مرکزی شهرستان کردکوی را طلب می کند.

انتظار میرود اهالی خیر و نوع دوست روستای بالاجاده نیز همچون همیشه همت عالیه خود را به کار گیرند و همگام و همسو با مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی در جبران خسارات سنگین مالی به خسارت دیدگان این حادثه مساعدتها و کمکهای خیرخواهانه و نوع دوستانه خود را معمول دارند.

تصاویری از حادثه آتش سوزی در منازل مسکونی:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.