1393-08-06 08:56
3207
1
4994

تودیع و معارفه معاون فرماندار کردکوی در سکوت خبری + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه معاون جدید فرماندار کردکوی روز یک شنبه در سکوت خبری برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، مراسم تودیع و معارفه معاون جدید فرماندار کردکوی روز یک شنبه با حضور میرباقری مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان در سکوت خبری برگزار شد.

این مراسم که با حضور اعضای شورای تأمین، اعضای شورای اداری و کارکنان فرمانداری کردکوی در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد حسین احمدی بعنوان معاون جدید فرماندار کردکوی منصوب شد.

در پایان از زحمات چند ساله حیدرپور معاون سابق فرماندار تقدیر و تشکر بعمل آمد و حسین احمدی به عنوان معاون جدید فرماندار منصوب شد.

یکی از نکات قابل توجه این مراسم عدم حضور خبرنگاران بود که حرف و حدیث فراوانی را در بین مردم به همراه داشت.

که چرا از خبرنگاران جهت تهیه خبر در این مراسم دعوت نشده بود تا مردم هم در جریان این مراسم تودیع و معارفه باشند.

لذا از آنجایی که اطلاع رسانی به موقع و شفاف حق همشهریان عزیز است و از طرفی انعکاس فعالیتهای مثبت ادارات و نهادها موجب دلگرمی مردم و همشهریان به مسئولین شهرستانی می شود ما خبرنگاران به جهت پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شهرستان و هدایت شهرستان به سمت توسعه پایدار از مسئولین شهرستان خواهشمندیم تا جایی که امکان دارد در مراسمات و برنامه های اجرایی خود از خبرنگاران دعوت بعمل آورند و ما را شریک خود در پیشبرد اهداف این شهرستان بدانند.

1414321702_2

1414326802_5

1414321763_4

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نرگس گلی

فرماندار جدید دیوار سالن اجتماعات اب گرفته داره خراب میشهدر اولین فرصت یه کارگر بفرستین تعمیرش کنه (تو عکس اول )تو عکسا ضایع اس .بعدم مگه مشکلی دارید یا چیز غیر شفافی دارید که خبرنگار نمیزارید بیاد تو مراسم؟تا کی می خواهید به شان خرنگار بی احترامی کنید؟!موقع هایی که میخواید گزارش کاراتونو بدین خوب خبر خبرنگارا رو میگیرین!

0
0
پاسخ
1393-08-06 15:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.