1396-10-26 12:58
1349
0
49188
رئیس شورای آموزش و پرورش کردکوی:

شورای آموزش و پرورش از شوراهای کم نظیر کشور محسوب می شود

رئیس شورای آموزش و پرورش کردکوی گفت: شورای آموزش و پرورش به لحاظ ساختار و ترکیب جامع آن، در مقام مقایسه، از شوراهای کم نظیر کشور محسوب می شود که بر اساس قانون تشکیل شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، مصادف با هفته شوراهای آموزش و پرورش، با حضور اعضاء آن در مدرسه خیری امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان برگزار شد.

فرماندار کردکوی در این جلسه با اشاره به اینکه تشکیل شورای آموزش و پرورش یکی از یادگارهای مهم دوران ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است، گفت: شورای آموزش و پرورش به لحاظ ساختار و ترکیب جامع آن، در مقام مقایسه، از شوراهای کم نظیر کشور محسوب می شود که بر اساس قانون تشکیل شده است.

وی افزود: این شورا با سیاستگذاریها و برنامه ریزیهای مناسب تأثیر نسبتا مناسبی در ارتقای سطح برنامه های تعلیم و تربیت آموزش و پرورش داشته است.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از تلاش های معلمان و مجموعه مدیریتی اداره شهرستان به جهت کسب توفیق در درصد قبولی های کنکور سال جاری در استان، اظهار داشت: نگاه عالمانه و برنامه ریزی موثر آموزشی و تربیتی و بهره گیری از آخرین متدهای آموزشی برای کسب توفیقات مورد انتظار، بسیار با اهمیت است.

فرمانداری شهرستان کردکوی با اشاره به ضرورت ارتقاء رویکرد اجتماعی آموزش و پرورش جهت تحقق برنامه های پرورشی گفت: افزایش تعامل مدرسه و خانواده ها برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت بسیار ضروری است.

امید شهریاری دبیر شورا و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در این جلسه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه قبل و برنامه های آتی از جمله جشنواره تئاتر دانشجویی ارائه کرد و نقطه نظرات اعضا در خصوص موضوعات مطرح گردید.

ضمنا برابر گزارش ارائه شده در این جلسه، آموزش و پرورش شهرستان کردکوی بالاترین درصد رشد قبولی های کنکور در سال جاری را در سطح استان گلستان داشته است.

لازم بذکر است؛ پس از تشکیل جلسه شورا، اعضای شورا در مراسم گرامیداشت شورا در حضور دانش اموزان و تعدادی از اولیاء شرکت کرده و در پایان نیز نشست و گفتگویی بین تعدادی از اعضای شورا و انجمن اولیاء مدرسه برگزار گردید.

تصاویری از این جلسه:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.