1396-09-26 13:03
2818
0
47927
باحضور عیسی امامی و مدیرکل بنیاد مسکن گلستان انجام شد:

افتتاح حمام عمومی سنتی در روستای سرکلاته خرابشهر + تصاویر

آئین افتتاح حمام عمومی سنتی روستای سرکلاته خرابشهر با حضور مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس و عضو هیئت مدیره بانک مهر ایرانیان، بخشدار مرکزی کردکوی، رئیس بنیاد مسکن کردکوی، رئیس میراث فرهنگی کردکوی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ باتوجه به اینکه برخی از اهالی روستای سرکلاته خرابشهر از نعمت حمام برخوردار نبودند یکی از مشکلات و مطالبه مردمی در چند سال اخیر در این روستا مسأله راه اندازی و بهسازی حمام عمومی بوده است.

این مساله باعث شد که عیسی امامی نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت که قدم جلو نهاده و کمر همت ببندد و یک کار بنیادین و زیر بنایی برای پیشرفت زادگاه خود شروع و به انجام برساند.

عیسی امامی در اقدامی شایسته حمام قدیمی روستای سرکلاته خرابشهر را بصورتی سنتی بازسازی کرد که بسیار زیبا شده است.

مرمت و بازسازی حمام قدیمی روستا را می توان از دو منظر مورد بحث قرار داد:

برای رفع نیاز بهداشتی اهالی به حمام عمومی بسیار لازم و ضروری بود تا این حمام بازسازی و بهسازی شود.

همچنین این حمام می تواند زیرساختی برای جذب گردشگر در روستای تاریخی سرکلاته خرابشهر شود.

عیسی امامی که درحال حاضر عضو هیئت مدیره بانک مهر ایرانیان است قصد دارد سفره خانه ای سنتی را در پارک این روستا احداث کند تا گردشگران زیادی را در روستای تاریخی و گردشگری سرکلاته خرابشهر جذب کنند.

ناگفته نماند سرکلاته خرابشهر دارای دو حمام عمومی سنتی و قدیمی در دو نقطه از این روستا می باشد که یکی از این دو حمام بازسازی شد و ذیگری دارای نواقع زیادی است که باید بهسازی و بازسازی شود.

بنابراین گزارش؛ آئین افتتاح حمام عمومی سنتی روستای سرکلاته خرابشهر باحضور محمدتقی زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، عیسی امامی نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس و عضو هیئت مدیره بانک مهر ایرانیان، روحانی فر بخشدار مرکزی کردکوی، زنگانه رئیس بنیاد مسکن کردکوی، منوچهری رئیس میراث فرهنگی کردکوی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

تصاویری از این مراسم:

عکاس: مصطفی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.