1396-09-08 14:03
1015
0
47175
قابل توجه مسئولان مخابرات کردکوی و گلستان:

زیرساخت های اینترنتی و ارتباطی در روستاهای کوهستانی کردکوی نامطلوب است

در شهرستان کردکوی نیز با توجه به اینکه اقدامات خوبی به منظور ارائه خدمات ارتباطی و اینرنتی انجام گرفته است، اما متاسفانه در روستاهای کوهستانی هنوز مشکلات وجود داشته که باعث ایجاد نارضایتی‌هایی در بین مردم روستاها و گردشگران داخلی و خارجی شهرستان شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سرعت توسعه و پیشرفت تکنولوژی و فناوری های نوین در جهان روز به روز در حال گسترش است و اگر اندک نگاهی به این فناوری ها داشته باشیم متوجه خواهیم شد اغلب این فناوری ها با استفاده از سیستم های ارتباطی کار می کنند.

در سال‌های اخیر با توجه به وجود و استفاده انبوه از فناوری های نوین گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط مختلف کشور برداشته شده و طرح‌های مختلفی از سوی وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات اجرا شده است اما هنوز بعضی از شهرها و روستاهای کشور از زیر ساخت ضعیفی در بخش مخابرات رنج می برند.

در شهرستان کردکوی نیز با توجه به اینکه اقدامات خوبی به منظور ارائه خدمات ارتباطی و اینرنتی انجام گرفته است، اما متاسفانه در روستاهای کوهستانی هنوز مشکلات وجود داشته که باعث ایجاد نارضایتی‌هایی در بین مردم روستاها و گردشگران داخلی و خارجی شهرستان شده است.

بسترهای مناسب گردشگری روستاها نظیر درازنو، کنداب، رادکان، حاجی آباد، چمن ساور و جهان نما و مردمان زحمتکش منطقه که تولیدکننده محصولات کشاورزی و پاسداران میراث طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان محسوب می شوند محروم از خدمات ارتباطی استراتژیک (مخابراتی، خصوصا اینترنت) هستند و پیگیری های مداوم شوراهای اسلامی و دهیاران در این زمینه تاکنون ره به جایی نبرده است.

ما در زمانی زندگی می کنیم که فراهم کردن زیرساختهای ارتباطی بیش از هر زمان دیگری اهمیت ویژه ای دارد.

همت و تلاش فرماندار کردکوی در ادامه آسفالت این منطقه تا برج تاریخی رادکان و وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی و فرهنگی منطقه از یک طرف و اهمیت وجود سایت هواپیمایی و دکل صدا و سیمای استان در ارتفاع ۲۷۰۰ متری و حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی از طرف دیگر ایجاب می کند مسئولان مخابراتی شهرستان و استان نگاه ویژه ای به روستاهای مناطق کوهستانی شهرستان کردکوی داشته باشند.

به هر حال نمی‌توان اهمیت دسترسی به تلفن و خصوصا اینترنت را در هر شرایطی انکار کرد و ضرورت این خدمت برای 6 روستایی که همگی از روستاهای هدف گردشگری هستند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

از همین رو ضرورت دارد مسئولان استانی و شهرستانی در ایجاد زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی روستاهای کوهستانی کردکوی توجه ویژه ای نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.