1396-07-23 12:05
1083
0
45308
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی:

منفعت‌طلبی آقازاده‌ها نتیجه ساختار اشتباه است نه ژن خوب/ کردکوی سرزمین عجایب نیست

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی خطاب به کاندیدای تصدی شهرداری، گفت: بنده ژن خوب را قبول ندارم و اعتقاد دارم منفعت‌‌های امثال شما به‌دلیل ساختار نادرست و اشتباه است نه ژن خوب.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس؛ سومین جلسه ارائه برنامه کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی عصر شنبه با ارائه برنامه سه کاندیدای باقیمانده به پایان رسید.

14 کاندیدا از سوی اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی برای تصدی شهرداری معرفی شدند که با انصراف «محسن سمیعی» و «محمدتقی رجایی» رقابت سایر کاندیداها برای تصدی شهرداری کردکوی ادامه دارد.

یکی از مسائلی که جلسه ارائه برنامه کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی را به جلسه‌ای پرتنش تبدیل کرده بود ورود بستگان دو نماینده مجلس شورای اسلامی در رقابت تصدی شهرداری کردکوی بود.

محسن تربتی‌نژاد که از سوی رئیس شورای شهر کردکوی به‌عنوان کاندیدای تصدی شهرداری انتخاب شد در جلسه ارائه برنامه مورد انتقاد برخی از اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه و حاضران قرار گرفت.

این کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی اعتقاد دارد شهرداری بزرگ مانند گرگان که درآمد دارد نیاز به نفوذ و رابطه ندارد اما در شهرداری‌های کوچک نفوذ و رابطه در توسعه و پیسرفت امورات نقش فراوانی دارد.

*روشناسان: بنده ژن خوب را قبول ندارم و اعتقاد دارم منفعت‌طلبی امثال شما به‌دلیل ساختار نادرست و اشتباه است نه ژن خوب/ برخی از اظهارات شما سرزمین عجایب را در ذهن تداعی می‌کند

وی ادامه داد: نفوذ بنده در بین دستگاه‌های اثرگذار و در بین مسؤولان یک امتیاز محسوب می‌شود.

در حالی که تربتی‌نژاد احداث کتابخانه و راه‌اندازی تیم والیبال شهرداری کردکوی را از جمله برنامه‌های خود اعلام کرده بود، عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در این خصوص، بیان کرد: تقویت تیم والیبال و احداث کتابخانه جزو وظایف ذاتی ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری تنها به‌عنوان بال می‌تواند کمک‌کننده باشد.

رضا روشناسان خاطرنشان کرد: بنده ژن خوب را قبول ندارم و اعتقاد دارم منفعت‌طلبی امثال شما به‌دلیل ساختار نادرست و اشتباه است نه ژن خوب.

وی یادآور شد: شما تصویری از آینده منطقی وضع موجود هستید که همان قدرت گرفتن نسلی از آقازاده‌هاست که اکنون در کشور شاهد هستیم.

عضو شورای شهر کردکوی متذکر شد: انگار با نشستن برخی افراد بر سر سفره انقلاب موادی به آنها تزریق می‌شود که ژن آنها به ژن خوب تبدیل می‌شود.

روشناسان خطاب به کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی درباره ایجاد زیپ‌لاین، سورتمه، آ‌نمای چهاربعدی موزیکال در کردکوی، گفت: برخی از اظهارات شما اعم از راه‌اندازی زیپ‌لاین و امثال آن سرزمین عجایب را در ذهن تداعی می‌کند، باید بدانید اینجا کردکوی است سرزمین عجایب نیست.

*کسی که بدون برخورداری از تخصص منصبی را قبول می‌کند بی‌تقوا است/ می‌خواهم بخشی از تجارب 9 ساله‌ام در استرالیا، نیوزلند و مالزی را در کردکوی پیاده کنم/ امروز نفوذ حرف اول را می‌زند

وی با اشاره به سخن شهید چمران مبنی بر اینکه کسی که بدون برخورداری از تخصص منصبی را قبول می‌کند بی‌تقوا است، اذعان کرد: یک شاخصه و توانمندی خود را که موجب شد به‌عنوان کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی اعلام آمادگی کنید را نام ببرید.

تربتی‌نژاد خاطرنشان کرد: رشته تحصیلی و انجام کارهای عمرانی یکی از دلایل کاندیدا شدنم بود، از آنجایی که بنده پنج سال استرالیا، یک سال نیوزلند و سه سال مالزی زندگی کردم جهان‌دیده هستم و می‌خواهم بخشی از تجارب آن را در کردکوی پیاده کنم، از طرفی از نفوذی که دارم می توانم برای ارتقای شهر استفاده کنم چراکه در جامعه امروز نفوذ حرف اول را می‌زند.

کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی نیز در پاسخ به عضو شورای اسلامی شهر کردکوی که آیا ژن خوب موثرتر است یا طمع و نفوذ پدر، اذعان کرد: اگرچه ژن خوب در جامعه مطرح شد اما آیا باید افراد را تنها به دلیلی ارتباط فامیلی با یک مسؤول کنار گذاشت؟ بنده براساس قابلیت‌های خودم کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی شدم و این را حق خودم می‌دانم.

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی در پایان جلسه ارائه برنامه کاندیداهای تصدی شهرداری کردکوی، اظهار کرد: باید برنامه‌های کاندیداها بررسی شود که پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته آینده شهردار کردکوی معرفی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.