1396-07-21 15:02
3712
0
45210
به کارگردانی محمدهادی نامور در حال انجام است؛

تولید تله فیلم "نیزارهای بلند" در سرکلاته خرابشهر/ حضور بازیگران مطرح تلویزیون در این تله فیلم + تصاویر

کارگردان تله فیلم نیزارهای بلند گفت: تله فیلم تلویزیونی “نیزارهای بلند” با مصوبه سیمای استانها توسط صدا و سیمای استان گلستان در روستای سرکلاته خرابشهر از توابع شهرستان کردکوی درحال ضبط است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، محمدهادی نامور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تله فیلم تلویزیونی با مصوبه سیمای استانها توسط صدا و سیمای استان گلستان در روستای سرکلاته خرابشهر از توابع شهرستان کردکوی درحال ضبط است.

وی با عنوان اینکه این تله فیلم تلویزیونی، “نیزارهای بلند” نام دارد، افزود: محمدهادی نامور نویسنده، مجری طرح و کارگردان، شعبانعلی درزی مدیر تولید، مسعود امامی مدیر تصویربرداری و علی معصومی مدیریت برنامه ریزی این تله فیلم را بر عهده دارند.

همکاری 40 نفر در تولید تله فیلم نیزارهای بلند

کارگردان تله فیلم “نیزارهای بلند” با بیان اینکه بیش از 40 نفر در تولید این تله فیلم با ما همکاری دارند، اظهار داشت: به احتمال خیلی زیاد زمان تولید تله فیلم نیزارهای بلند تا 40 روز در روستای سرکلاته خرابشهر ادامه خواهد داشت.

نامور با بیان اینکه داستان فیلم مربوط به پدر یک شهید مفقودالاثر است، بیان کرد: قصه مربوط به 5 سال پیش، زمانی که گروه تفحص در جزایر مجنون بدنبال پیکرهای پاک و مطهر شهدا میگشت، می باشد.

وی افزود: این پدر در ابتدا درگیر موضوعاتی با فرزند شهید مفقودالاثر خود است و همچنین در ادامه درگیری هایی با نوه خود یعنی فرزند شهید مفقودالاثر پیدا می کند.

نویسنده تله فیلم تلویزیونی “نیزارهای بلند” تصریح کرد: تعدادی افراد ناباب با این فرد ارتباط برقرار کردند، چون صید و صیادی در این روستا رواج دارد، به نوعی این موضوع را در رفتاهاری غیرمعمول خود وارد می کنند و وی با این افراد ناباب کشکمش و جدل دارد که در پایان موفق می شود به نوعی نوه خود را از آن شرایط حاد نجات دهد.

حضور بازیگران مطرح تلویزیون در تله فیلم “نیزارهای بلند”

این کارگردان گلستانی یادآور شد: سیامک اطلسی، زهرا سعیدی، ساقی زینتی و علی اوسیوند بازیگرانی هستند که بعنوان مهمان با ما همکاری می کنند که احتمال دارد دو نفر دیگر هم به جمع آنان اضافه شوند.

تصاویری از پشت صحنه تولید تله فیلم نیزارهای بلند:

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.