1396-07-04 09:54
873
0
44531
یادداشت؛

آبستراکسیون برای مقابله با گزینه احتمالی شورای شهر کردکوی

در حالی که به نظر می رسید در روز دوشنبه ۳ مهر جلسه تعیین شهردار در ساختمان شورای شهر کردکوی برگزار شود اما رسول فیروزیان و رضا روشناسان با توسل به آبستراکسیون یا همان غیبت برای نصاب شکنی، جلسه شورا را از رسمیت خارج کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ در حالی که به نظر می رسید در روز دوشنبه ۳ مهر جلسه تعیین شهردار در ساختمان شورای شهر کردکوی برگزار شود اما رسول فیروزیان و رضا روشناسان با توسل به آبستراکسیون یا همان غیبت برای نصاب شکنی، جلسه شورا را از رسمیت خارج کردند.

این امر به احتمال فراوان در راستای ممانعت از سپردن عنان مدیریت شهری کردکوی به یک ژن خوب صورت گرفته است.

گفته می شود فراکسیون اکثریت شورای شهر کردکوی متشکل از امید دانشیار، امیر قاسمی و سید محمدرضا شریف موسوی به دنبال سپردن کلید شهرداری کردکوی به یکی از نزدیکان تربتی نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی هستند و طیف اقلیت با این امر مخالف هستند و آسان ترین و قانونی ترین راه را خارج کردن جلسه تعیین شهردار از حد نصاب لازم برای رأی گیری دانسته اند.

اگر چه بر اساس قانون انتخاب شهردار از اختیارات شورای شهر و حق طیف اکثریت است اما توصیه می شود طیف قدرتمند شورای شهر قبل از اتخاذ هر تصمیمی که ممکن است در آینده آه و افسوس به همراه داشته باشد؛ در خصوص سوابق مدیریتی، اجرایی و برنامه های زمان بندی شده و واقع بینانه گزینه مد نظر خود برای کرسی شهردار به مردم اطلاع رسانی کنند تا شهرداری کردکوی به مجالی برای رزومه سازی و کسب تجربه افراد بدل نشود.

هر چند به نظر می رسد حوزه معاونت عمرانی استاندار در خصوص تایید گزینه منتخب شورای شهر، از یک سوراخ دو باز گزیده نخواهد شد مگر آنکه… .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.