1396-06-15 04:02
887
0
43687
امروز طی همایشی در گرگان برگزار می شود:

تجلیل از ۳۶ واحد برتر استانی در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان گلستان گفت : در دومین جشنواره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان از ۳۶ واحد برتر استان گلستان تجلیل خواهد شد .

به گزارش گلستان ما ؛ موسی الرضا رضایی رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان گلستان و مسئول اجرایی دومین همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت : دومین همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان امروز چهارشنبه 15 شهریور در تالار کاپری گرگان برگزار می شود .

رضایی افزود : امسال در همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان، ۳۶ واحد تولیدی برتر استان معرفی می‌شوند و سال گذشته هم  از 21 واحد برتر تقدیر شد.

وی با بیان اینکه حقوق مصرف کننده حقوق عام جامعه است تصریح کرد : از اسفند سال گذشته دبیرخانه این همایش فعال شد و  از کلیه واحدهای صنفی و صنعتی برای حضور در این همایش دعوت شد که 256 واحد در این همایش شرکت کردند که رشد 12 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد .

رضایی اشاره کرد : در سال گذشته 226 واحد شرکت کرده بودند و امسال علاوه بر افزایش داوطلبان، تنوع واحدها تولیدی از جمله واحدهای آموزشی، گردشگری و خدماتی را در این همایش شاهد هستیم و شاخص‌های انتخاب واحد برتر نیز در سطح ملی تدوین می‌شود که 36 واحد توانستند شاخص‌های حقوق مصرف کنندگان کسب کنند و فردا از آنان تجلیل می شود.

مسئول اجرایی همایش تقدیر از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان گفت: از مجموع 36 واحد تقدیرشونده 12 واحد توانستند برای دومین سال متوالی تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را در استان گلستان بدست بیاورند.

رضایی تاکید کرد : در انتخاب واحدها ملاک های متعددی بود از جمله رضایتمندی مردمی ، داشتن سامانه پاسخگویی ، کیفیت و خدمات پس از فروش و تلاش داریم در طول سال نیز این ملاک ها را مورد سنجش و راستی آزمایی قرار دهیم .

وی اضافه کرد : مراسم امروزچهارشنبه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.