1396-06-14 11:12
1367
0
43681

تعاونی های برتر کردکوی تجلیل شدند + تصاویر

تعداد ۷ تن از مدیران تعاونی های فعال و برتر شهرستان کردکوی بمناسبت هفته تعاون تجلیل شدند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از  رادکانا؛ مهدی کریمی بمناسبت فرارسیدن هفته تعاون در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از 11 شهریور لغایت 17 شهریورماه بعنوان هفته تعاون نامگذاری شده که همه ساله از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برنامه های متنوعی در این هفته برگزار می شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همه سالی طی این هفته از تعاونی های برتر و فعال شهرستان کردکوی تجلیل بعمل می آید، اظهار داشت: امروز هم مراسمی باحضور مدیران تعاونی های برتر و فعال شهرستان کردکوی در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد که در این مراسم از 7 نفر از مدیران تعاونی های برتر شهرستان که در حوزه های مختلف فعالیت داشتند و بر اساس شاخص هایی که مدنظر ما بود نمرات عالی را کسب کردند تجلیل شد.

کریمی با بیان اینکه روز سه شنبه مراسم تجلیل از تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان گلستان برگزار در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار می شود، گفت: بشارتی مالک شرکت تعاونی میانکاله از شهرستان کردکوی نیز بعنوان کارآفرین برتر استان گلستان بعنوان نماینده کردکوی در این مراسم تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: غبارروبی گلزار پاک و مطهر شهدا، دیدار با فرماندار، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، بازدید از تعاونی های فعال شهرستان و حضور پررنگ اعضای تعاونی ها در نماز جمعه جزو برنامه هایی است که در این هفته در شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کردکوی ابراز کرد: همانطور که به واحدهای تولیدی بها داده می شود باید بر روی تعاونی های فعال و برتر شهرستان خود ارزش گذاری کنیم و توجه ویژه ای داشته باشیم تا بتوانند در پیشرفت و توسعه شهرستان نقش بسزایی داشته باشند.

تصاویری از مراسم تجلیل از تعاونی های برتر کردکوی:

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.