1396-06-01 11:26
947
0
43059
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی:

متولی شورای شهر ناکارآمد کردکوی چه کسی بود؟/ پرونده‎های‎ قطور تخلفات شهرداری کردکوی هنوز به نتیجه نرسیده است

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی گفت: بهتر است برخی مسؤولان نسبت به کردکوی دلسوز باشند و این شهرستان را سکوی پرش خود قرار ندهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، فرشته ترک در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، اظهار کرد: اگرچه در شورای چهارم شهر کردکوی اختلاف سلیقه بسیاری داشتیم اما در حوزه مردم‎داری و رسالتی که به ما واگذار شده بود تمام اعضای شورای شهر خدمتی صادقانه ارائه کردند.

*مسؤولان شورای چهارم شهر کردکوی را رها کرده بودند

وی تصریح کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کردکوی مسائل بسیاری رخ داد که اختلاف سلیقه، تفاوت گرایش‎های فکری و امثال آن تنها بخشی از مسأله بود اما به اعتقاد بنده مانع اصلی پیشرفت شورای شهر کردکوی عدم حمایت برخی از مسؤولان بود، متأسفانه مسؤولان شورای شهر کردکوی را رها کرده بودند.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه علت مشکلات شورای چهارم شهر کردکوی کم‎توجهی و بی‎توجهی برخی مسؤولان بود، یادآور شد: با وجود اینکه شورای چهارم شهر کردکوی دعوت‎نامه‎های متفاوتی برای فرماندار کردکوی و برخی مسؤولان ارسال کرد اما فرماندار کردکوی در دوره چهارم حتی یک بار نیز به صحن شورای شهر نیامده بود.

ترک بیان کرد: افرادی که شورای شهر کردکوی را ناکارآمد می‎دانستند پاسخ بدهند متولی شورای شهر ناکارآمد کردکوی چه کسی بود، در صورتی که در خانواده‎ای فرزندی ناخلف شود پدر خانواده مشکل را حل می‎کند اما متأسفانه در کردکوی از لحاظ اداری پدر نداشتیم.

وی با اشاره به مشکل وقف کردکوی، اذعان کرد: با وجود اینکه مشکل وقف کردکوی به‎دلیل پیگیری‎های بسیار شهروندان به‎عنوان یکی از فاکتورهای کاری شورای شهر قرار گرفته بود و جلسات متعددی با حضور برخی مسؤولان کشوری و استانی تشکیل شد اما هیچ‎گاه فرماندار کردکوی در این جلسات حاضر نشدند.

*شهرداری کردکوی با بحران نیرو مواجه است/ پرونده‎های‎ قطور تخلفات شهرداری کردکوی هنوز به نتیجه نرسیده است

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه برای اثرگذاری و موفقیت شورای اسلامی شهر مسؤولان بالادستی باید حامی و همراه اعضای شورای شهر باشند، یادآور شد: با اینکه به طور دائم تخلفات حوزه شهرداری را به مراجع ذی‎ربط منعکس می‎کردیم اما متأسفانه همچنان پرونده‎های قطور در استانداری گلستان و سایر مراجع ذی‎ربط وجود دارد که به سرانجام نرسیده است.

ترک با اشاره به تخلف شهردار سابق کردکوی در خرید دوربین ترافیکی، مطرح کرد: خرید دوربین ترافیکی توسط شهردار سابق تخلف بود چراکه بدون مصوبه خریداری شد، از طرفی پس از بررسی قیمت و کیفیت دوربین ترافیکی توسط دو کارشناس تعیین‎شده از سوی مراجع معتبر، دو قیمت 170 میلیون تومان و 140 میلیون تومان را برای آن در نظر گرفتند حال آنکه فاکتور خرید دوربین ترافیکی بیش از 500 میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه اشخاصی که منافع شخصی آنها در خطر بود در زمان انتخابات بنده را تخریب کردند، گفت: شهرداری کردکوی با بحران نیرو مواجه است که با توجه به این مسأله ساماندهی، کارایی و کاربردی کردن نیروها اهمیت به‎سزایی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه شهرداری کردکوی در صورت مدیریت مالی و انسانی دچار فقر مالی نخواهد شد، اذعان کرد: انتظار داریم شورای پنجم شهر کردکوی تخلفات انجام‎شده در شهرداری را بررسی کند.

ترک یادآور شد: اگر ساخت پل کردکوی – ولاغوز به تعویق افتاده است اما در جای دیگر از شهرستان مجمتع فرهنگی‎هنری وجود دارد که روند ساخت آن بیش از چهار سال طول کشیده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی30 درصد بلاتکلیف است.

وی با بیان اینکه بهتر است برخی نسبت به کردکوی دلسوز باشند و این شهرستان را سکوی پرش خود قرار ندهند، تصریح کرد: برخی در دوران انتخابات آخرت خود را برای دنیای چند نفر فروختند.

*سرانه آسیب‎های کردکوی بسیار بالاست/ برخی عارشان می‎آید آمار واقعی طلاق در کردکوی را اعلام کنند

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه سرانه آسیب‎های کردکوی بسیار بالاست، خاطرنشان کرد:  برخی عارشان می‎آید که آمار واقعی طلاق در کردکوی را اعلام کنند، برای همین رتبه طلاق در کردکوی را پایین می‎آورند حال آنکه کردکوی در مسأله آسیب‎های اجتماعی به‎ویژه طلاق مشکلات بسیاری دارد.

ترک با بیان اینکه برای پنهان‎کاری و عدم اعلام آمار دقیق در آسیب‎های اجتماعی بزرگی مانند طلاق در کردکوی تأسف می‎خورم، ادامه داد: اگر در آمار اعلام‎شده، کردکوی از لحاظ طلاق وضعیت نگران‎کننده‎ای ندارد ملاک نیست چراکه بسیاری از مردم کردکوی طلاق را در شهرستان‎های مجاور مانند بندرگز و گرگان انجام می‎دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.