1396-05-30 10:57
2556
0
42988

درخشش نونهالان نابغه کردکوی در مسابقات ریاضی ذهنی کشور + عکس

تعدادی از نونهالان نابغه شهرستان کردکوی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضی کشور مدال های رنگارنگی کسب کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ این مسابقات با حضور 604 دانش آموز از 27 استان کشور و به مدت یکروز در شهرستان بابل از توابع استان مازندران برگزار شد و دانش آموزان 5 تا 13 ساله گلستانی در سطوح 5 گانه این رقابت ها به مدت 8 دقیقه به 200 سوال ریاضی به روش ذهنی و چرتکه ای پاسخ دادند و4مدال طلا، 10 نقره و 4 برنز کسب کردند.

مدال آوران این رقابت ها می توانند در مسابقات جهانی ریاضی با چرتکه (یوسی مس) که اواسط آذر ماه در جزیره بالی مالزی برگزار می شود ،شرکت کنند.

در این مسابقات سید سوگند ساداتی، شایان شاه بابایی، غزل کیانی از (کردکوی) و سمیرا سلیمانی مدال طلا؛ امیر محمد نظری، آیسان کر، یسرا سلیمانی از (کردکوی)، امیرعلی علیانی نژاد از (کردکوی)، ماهان احمدی، ماهد ملا غلامعلی، نیلوفر وکیلی، محمد مهدی نوروزی، مریم حسینی و وانیا افضلی مدال نقره از (کردکوی) و سید علی شیرنگی، سروش میرکاظمی، احسان فرمایی و کیمیا رسولی مدال برنز را برای گلستان به ارمغان آورند.

در تکنولوژی آموزشی UCMAS از محاسبات ریاضی جهت توسعه ذهن استفاده می شود که این امر فراتر از علم ریاضی است چرا که در این سیستم بر روی قدرت تمرکز، مشاهدات، قدرت ذهن و قدرت تخیل و تحلیل کودکان کار می شود.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان از کانون ریاضی فاخر (کردکوی) با مدیریت خانم برفی و مربیگری خانم طاهره زرگری در این دوره از رقابتها حضوری درخشان داشتند.

لازم به ذکر است؛ هر کدام از این دانش آموزان عناوین درخشانی در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی در کارنامه درخشان خود دارند که کردکوی به آنان افتخار می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.