1396-05-29 11:58
923
0
42954
مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی:

شهید حججی با سَر دادن، عزت ایران را که توسط نمایندگان سلفی‎بگیر زیرسؤال رفته بود به کشور بازگرداند

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی گفت: در حالی که عده‎ای از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با یک زن عکس سلفی گرفتند و عزت ایران را زیرسوال بردند شهید حججی با سَر دادن عزت را به کشور بازگرداند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس؛ حجت‎الاسلام علی رضایی در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که در زینبیه «ولاغوز» برگزار شد، اظهار کرد: شهید حججی حاصل یک تربیت خانوادگی صحیح بود و در صورتی که چنین خانواده‎ای در جامعه ترویج شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

*اوج تربیت خانوادگی شهادت است/ شهید حججی سرشار از اخلاص بود

وی با بیان اینکه شهید حججی سرشار از اخلاص بود، گفت: این شهید بزرگوار تقوای عجیبی داشت، به محرومان رسیدگی می‎کرد و اهل کارهای خیر بود.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه شهید حججی موقع رفتن می‎دانست که شهید می‎شود، بیان کرد: او آنقدر باتقوا و بااخلاص بود که با شهادتش جامعه و تمام رسانه‎های دنیا را مبهوت کرد.

رضایی با بیان اینکه اوج تربیت خانوادگی، مقام شهادت است، تصریح کرد: پدر شهید حججی از اینکه پسرش به آرزویش رسید از امام رضا (ع) تشکر می‎کند و یا همسرش می‎گوید مشوق اصلی شهید برای دفاع از حرم بوده است، در واقع این به معنای آن است که شهید حججی حاصل تربیت صحیح خانواده‎اش بود.

وی با بیان اینکه شهید حججی موجب اتحاد و همبستگی ملت شد، یادآور شد: در حالی که عده‎ای از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با یک زن عکس سلفی گرفتند و عزت ایران را زیرسوال بردند شهید حججی با سَر دادن عزت را به کشور بازگرداند.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه شهید حججی الگوی تمام هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم شد، خاطرنشان کرد: رفتار شهید حججی هنگام اسارت طوری بود که دشمن را ذلیل کرده بود.

*متأسفانه امروزه خودآرایی زنان برای غیر همسر افزایش یافته است

رضایی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به راهکارهای تحکیم بنیان خانواده، توضیح داد: مردان و زنان با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند، از این رو زن و مرد با مدارا در زندگی می‎توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه آزار دادن همسر با زبان و رفتار و کردار، عصبانی کردن، ناسپاسی کردن، منت نهادن، ناسزایی‎گویی و خودآرایی برای غیر از همسر از آسیب‎هایی است که در صورت انجام  آنها توسط زن یا مرد به زندگی آسیب می‎زند، ابراز کرد: متأسفانه در جامعه امروز خودآرایی زنان برای غیر همسر افزایش یافته است.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه زبان مسأله مهمی است و راز محبوبیت افراد حفظ و کنترل زبان است، افزود: هر بانویی که زبان خود را حفظ کند، می‎تواند فرزندان صالح تربیت کند و همسرش را از خود راضی نگه دارد.

رضایی با بیان اینکه برای کنترل زبان و درست سخن گفتن در منزل و جامعه باید تمرین کنیم، گفت: یکی از معجزات داخل منزل حفظ زبان و گفتار نیک است در واقع افراد باید با تمرین، نیکو سخن گفتن با اعضای خانواده را یاد بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.