1396-04-28 19:02
1250
0
41661
روحانی روستای سرکلاته کردکوی:

حفظ حجاب و عفاف، سدی محکم در برابر تهاجمات دشمن است

روحانی روستای سرکلاته کردکوی گفت: دشمن می خواهد زن و مادر ایرانی را به فساد و منجلاب بکشد و با گرفتن عفت و حجاب وی جامعه و فرزندان مادر را مسموم و هویت زن و مادر ایرانی را لگد مال کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت‌الاسلام سید عبدالوهاب بنی کریم در جمع بانوان روستای سرکلاته کردکوی، مسأله حجاب در امت اسلامی را از احکام ضروری دین خواند و گفت: حجاب در واقع زینت زنان مؤمن و موجب وقار و متانت آنان است.

وی با تاکید براینکه حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است خاطر نشان کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری آتش به اختیار را باید در گفتمان امربه‌معروف و نهی از منکر و ترویج عفاف و حجاب در نظر داشت.

روحانی روستای سرکلاته کردکوی با بیان این که یکی از ابزارهای استعمارگران در تهاجمات فرهنگی اشاعه بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است و با این کار می‌خواهند به ارزش‌ها و اصابت دینی ما آسیب بزنند تصریح کرد: دشمن می خواهد زن و مادر ایرانی را به فساد و منجلاب بکشد و با گرفتن عفت و حجاب وی جامعه و فرزندان مادر را مسموم و هویت زن و مادر ایرانی را لگد مال کند.

حجت‌الاسلام بنی کریم در خاتمه افزود:تهاجم فرهنگی دشمن بنیاد خانواده ایرانی را نشانه رفته و می طلبد بانوان با حفظ حجاب و عفاف خود سدی محکم در برابر تهاجمات دشمن باشند و با حفظ حجاب خود استحکام بنیان خانواده را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.