1396-04-18 11:02
1541
0
41212
سردبیر نشریه دیدبان شما :

چاپ مطالب سیاسی موهن چه ربطی به فرهنگ و ادب دارد/ ادعای فرهنگی می کنند اما سیاسی می نویسند

سردبیر نشریه "دیده بان شما "با اشاره به تخلفات قانونی و فراقانونی نشریه«استارباد» گفت: چاپ مطالب سیاسی موهن چه ربطی به فرهنگ و ادب دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ انتشار مطالبی تاریخی از انقلاب اسلامی در فصلنامه «استارباد» در استان گلستان حواشی مختلف و موضع گیری های مختلف اهالی رسانه و تاریخ نگاران این استان را در پی داشته است.

"محمد دیلم کتولی" در خصوص حواشی بوجود آمده نشریه استارباد، در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ با بیان اینکه تخلفات در این نشریه قانونی و فرا قانونی است، گفت: اگرچه گردانندگان این نشریه خودشان را غیرسیاسی و نشریه خود را فرهنگی هنری معرفی می کنند اما استفاده از عناصر سیاسی اصلاح طلب تندرو ،فرقه ها و گروه های سکولار و لیبرال و مخالف نظام در این نشریه، عدم تقابل شخصی با دوران ستم شاهی میدان دادن به زیرکان سیاسی و حقه بازها و کلک بازان سیاسی ، خلاف این رویه را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه هر شماره ای از نشریه رویکردی دارد، تحلیل شعرا استان ، شعردهه فلان و رویکرد فلسفی و نگاه کمونیست به جهان و .. تصریح کرد: در شماره هشت، پرونده انقلاب اسلامی بوده که "پرونده ای برای انقلاب بهمن 57 در سرزمین گرگان" درون شهری که پر تلاطم ترین روزهای انقلاب را تنها برای پیاده سازی «اسلام » گذراند می بینیم ، حذف اسلام، سخیف ترین اصطلاحات و واژه ها و مسائل خلاف در آن بکار رفته است که اصلا قابل قبول نیست.

سردبیر نشریه «دیده بان شما» با بیان اینکه به طور مثال ادبیات جریان برانداز از لفظ «آیت الله» خمینی استفاده می

کنند، افزود: متاسفانه تقارن اندیشه ای با جریان اصلاح طلب ها، ملی گرا و سکولارها ادبیاتشان را به این جریان متصل کرد که لفظ امام را در مطالب خود بکار نمی برند، به وقایع نگاری انقلاب نگاه کاملا همسو با جریانات براندازو موضع غیر تقابل و برخوردی دارند.

وی با اشاره به مطالب چند شماره قبل این نشریه بیان کرد: وارونه گرایی و وارونه نگاری ، و ترویج ابتذال (نشراشعار زشت و سخیف) از جمله ویژگی های مطالب شماره های اخیر این نشریه است لذا ، انتظار است دستگاه های نظارتی و حتی دادستانی در این حوزه ورود پیدا کنند .

محمد دیلم کتولی اذعان کرد: متاسفانه کم کاری جریان اصیل انقلابی و حزب الهی، فقدان محتوا و متن در جریان انقلاب و حتی عدم معرفی شخصیت امام (ره) باعث شده است، میدان داری به دست افرادی بیفتد تا سیاست های خود را پیش می برند که باید به جد جلوی آن را گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.