1396-03-22 16:54
1976
0
40182
پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت کردکوی + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ در راستای تکریم زحمات علی ساور علیا مدیریت سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی و معارفه علیرضا صفایی مدیریت جدید این شبکه مراسم تودیع و معارفه ای در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید علی ساور علیا مدیریت پیشین این مرکز به بیان سخنانی پرداخت و ضمن تشکر از کلیه زحمت کشان عرصه سلامت ارائه عملکرد مختصری داشت و در ادامه نیز صفایی سرپرست جدید شبکه بهداشت گفت: موفقیت در سیستم بهداشت و درمان نیازمند همدلی و یکپارچه گی افکار می باشد.

هنرور نیز ضمن تشکر از زحمات ساور علیا به توانایی های علیرضا صفایی پرداخت و امید روزهای پر از تلاش و موفقیت را برای بهداشت و درمان شهرستان داشت.

پس از سخنرانی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی هدایایی به رسم یادبود به علی ساورعلیا تقدیم شد و حکم مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی از سوی دکتر فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با دستان دکتر هنرور معاون بهداشتی وی تقدیم علیرضا صفایی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان کردکوی گردید.

گفتنی است؛ هنرور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، رستمانی سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشکی، صداقت معاونت فنی مرکز بهداشت استان، فرماندار، شهردار و برخی از مسئولین شهرستانی و مسئولین واحد های ستادی شبکه بهداشت و درمان در این مراسم حضور داشتند.

تصاویری از این مراسم:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.