1396-03-22 10:57
1722
0
40177

سیگاری که حادثه آفرید/ آتش سوزی بلوار بزرگراه کردکوی – گرگان + عکس

انداختن سیگار از سوی رانندگان عبوری در مسیر بزرگراه کردکوی – گرگان باعث آتش سوزی علف های خشک بلوار این محور شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ این روزها باتوجه به اینکه در فصل گرما قرار داریم میطلبد مردم عزیزمان درخصوص برافراشتن هرگونه آتشی در هر مکانی خودداری کنند.

متأسفانه این روزها شاهد سهل انگاری های بسیاری از سوی برخی از مردم هستیم که گاهی اوقات این سهل انگاری ها جبران ناپپذیر می باشد.

این روزها بسیار تأکید می شود که کشاورزان گرامی از آتش زدن بقایای کشاورزی پرهیز کنند اما همچنان شاهد انجام این کار از سوی برخی کشاورزان هستیم.

اقدامی غلط که باعث بروز حوادث ناگواری می شود.

بنابراین گزارش؛ روز گذشته حادثه ای در بزرگراه کردکوی – گرگان (سر خط سرکلاته خرابشهر) رخ داد که جای بسی تأمل دارد.

پس از اینکه زنگ خطر اداره آتش نشانی شهرستان کردکوی بصدادرآمد مأموران این آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حضور بعمل آوردند.

همزمان مأموران نیروی انتظامی شهرستان کردکوی نیز در محل حادثه حضور داشتند.

بنا به گفته شاهدان این حادثه عنوان شد انداختن سیگار از سوی رانندگان عبوری در این مسیر باعث آتش سوزی علف های خشک بلوار این محور شد.

بله؛ علف های خشک بلوار بزرگراه کردکوی – گرگان (سر خط سرکلاته خرابشهر) در اثر بی احتیاطی دچار حریق شد که این آتش سوزی برای خودروهای عبوری از این مسیر بسیار خطرآفرین بود.

حتی این آتش سوزی می توانست باعث سرایت آتش در گندم زارهای مجاور این بزرگراه شود که خوشبختانه با حضور بموقع مأموران نیروی انتظامی و آتش نشانی شهرستان کردکوی این آتش سوزی مهار شد و خسارتی به همراه نداشت.

در پایان باز هم از مردم شریف منطقه تقاضا می کنیم در این مدت که گندم ها برداشت نشده است از هرگونه آتش افروزی پرهیز کنند تا شاهد نابودی دست رنج یک ساله کشاورزان زحمتکش و تلاشگر نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.