1396-03-14 15:40
1195
0
39848
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران:

امام زیبا کلام‎ها را قبول نداریم/ گفتمان امام راحل گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: ما امام زیباکلام‎ها را که امام راحل را طوری معرفی می‎کنند که نه با آمریکا کدورت داشت و نه انقلاب ضداستکباری داشت، قبول نداریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس؛ مراسم بیست و هشمتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران، فرماندار کردکوی، امام جمعه کردکوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی و جمعی از مسؤولان شهرستانی و مردم در مصلای کردکوی برگزار شد.

* پرداختن به گفتمان امام راحل مانع انحراف نظام و انقلاب می‎شود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام (ره)، اظهار کرد: امروز پرداختن به گفتمان امام راحل از ضرورت بیشتری برخوردار است، از طرفی از آنجایی که هر نظام و انقلابی ممکن است در مسیر حرکت به انحراف کشیده شود گفتمان امام راحل می‎تواند مانع انحراف نظام و انقلاب شود.

حجت‎الاسلام یدالله غلامی امام راحل را موفق‎ترین رهبر قرن بیستم دنیا و موفق‎ترین رهبر دنیای اسلام بعد از ائمه معصوم (ع) دانست و گفت: بعد از ائمه معصوم (ع) شخصیتی مانند امام راحل نتوانست به فریاد اسلام و مسلمانان برسد.

وی با اشاره به گفتمان‎های رایج 300 سال گذشته و چالش‎های قرار گرفته برابر گفتمان امام راحل، مطرح کرد: در 300 سال گذشته گفتمان رایج منطقه و دنیا گفتمان لیبرالیسم و مارکسیست بود که از بدفهمی و کج‎فهمی اربابان نصاری و امثال آن رشد کرده بود طوری که این افراد بخشی از دنیای مسیحیت را به دامن لیبرالیسم و امانیسم حواله دادند و انسان را جای خداوند گذاشتند و بخشی دیگر نیز خداوند را ماده انگاشتند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ملی‎گرایی گفتمان دیگری بود که در کشورمان، منطقه دنیای اسلام و سایر نقاط سابقه داشته است، بیان کرد: گفتمان انحرافی گفتمان دیگری بود که بخشی از دین تحت عنوان سکولاریستی وارد میدان شده بود که در حال حاضر نیز در ترکیه، مصر و … وجود دارد.

وی با بیان اینکه گفتمان دینی، گفتمانی بود که امام راحل پرچم‎دار آن شد، اذعان کرد: امام راحل با گفتمان دینی انقلاب اسلامی را به راه انداخت، سپس آن را پیروزی رساند و به حاکمیت دینی تبدیل کرد اگرچه از همان ابتدا تا امروز با چالش‎هایی مواجه بوده است.

غلامی بیان کرد: نمی‎شد انتظار داشت که کار امام راحل که پرچم‎داری و رهبری کار انبیاء، اولیاء و ادامه بعثت پیامبر (ص) بود بدون چالش و مزاحمتی انجام شود، از این رو گفتمان دینی امام راحل در برابر گفتمان‎های رایج دنیا در جهان مخاطبانی دارد و مورد توجه بیگانگان از اسلام نیز قرار گرفته است با چالش هایی مواجه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران ملی‎گراها و دولت موقت بازرگان را نخستین چالش قرار گرفته برابر گفتمان امام راحل دانست و تصریح کرد: این افراد به ظاهر با انقلاب امام راحل آگاه بودند اما در واقع با هدف، راه و گفتمان امام (ره) مطلع نبودند که گفتمان امام راحل با پرداخت هزینه از شر این چالش رهایی یافت.

وی با بیان اینکه بنی‎صدر و لیبرال‎ها چالش دیگری بود که برابر گفتمان امام راحل قرار گرفت، اذعان کرد: بنی‎صدر و لیبرال‎ها با فریبکاری و دغل‎بازی در نخستین انتخابات با 11 میلیون رأی پیروز شد اما پس از پیروزی در انتخابات در کوتاه‎ترین مدت در برابر امام راحل ایستاد و کسب 11 میلیون رأی را علت محبوبیت بیشتر خود نسبت به امام راحل می‎پنداشت که با پرداخت هزینه که از دست دادن 72 تن از یاران امام راحل بود چالش بنی‎صدر پایان یافت.

غلامی متذکر شد: یکی از مشکلات کشورمان که به دلیل نوپا بودن دموکراسی ایجاد می‎شود مصادره کردن رأی مردم است حال آنکه اگر مردم پی ببرند شخصی از رأی آنها سوء‎استفاده می‎کنند در برابر وی موضع می‎گیرند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران چالش مهدی هاشمی و منتظری را چالش دیگر قرار گرفته در برابر گفتمان امام راحل برشمرد و تصریح کرد: در این چالش دشمن توانست در جایی که مردم به آن امیدوار بودند و کسی را که ذخیره انقلاب، پاره تن امام راحل و شخصیت انقلابی می‎پنداشتند، نفوذ کند که ایستادن جریان مهدی هاشمی و منتظری در برابر امام راحل از چالش‎های قبلی و حتی جنگ تحمیلی سخت‎تر بود.

وی ادامه داد: در حالی که امام راحل با حمله صدام محکم و استوار فرمودند دیوانه‎ای سنگی پرتاب کرد و رفت اما در جریان مسأله مهدی هاشمی و منتظری تقاضای مرگ کردند.

غلامی افزود: چطور برخی امروز احمد منتظری را در حسینیه جماران که همانند امامزاده محترم است راه می‎دهند؟ چطور برخی از انقلاب و امام راحل دَم می‎زنند و از این جریانات حمایت می‎کنند؟ چطور برخی از نزدیکان امام راحل حاضر می‎شوند برای به دست آوردن دل این افراد از این جریانات حمایت کنند، به دست آوردن دل کسانی که دل امام راحل را به درد آوردند چه ارزشی دارد؟

* زیربنا و رکن اصلی گفتمان امام راحل توحید است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ما امام زیباکلام‎ها را قبول نداریم که امام راحل را طوری معرفی می‎کنند که نه با آمریکا کدورت داشت و نه انقلاب ضداستکباری داشت، اذعان کرد: اصلاحات چالش دیگری بود که برخی با سوء‎استفاده از فرصت پیش آمده فکر کردند امام خمینی (ره) به پایان رسیده تا جایی که گفتند خمینی را باید در موزه‎ها پیدا کرد.

وی کارگزاران را چالش دیگری دانست که برابر گفتمان امام راحل قرار گرفت و تصریح کرد: این چالش موافق امر سکولاریستی بود، امروز افرادی مانند مرعشی و کرباسچی چه اسلامی را قبول دارند؟ آیا اسلام امام راحل و اسلامی که همه عرصه‎ها حضور داشته باشد را قبول دارند؟

غلامی با بیان اینکه دولت احمدی‎نژاد چالش دیگر گفتمان امام راحل بود، بیان کرد: کسی که مردم به وی امید داشتند و شعارهای ارزشی و حمایت از محرومان داشت در دو سال پایانی آنقدر لغزید که اگر درایت ولایت و رهبری نبود گفتمان امام راحل با خطر جدی مواجه می‎شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کربلای مازندران گفتمان امام راحل را گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) دانست و خاطرنشان کرد: توحید زیربنا و رکن اصلی گفتمان امام راحل است و اعتماد به صدق وعده‎های الهی و بی‎اعتمادی به قدرت‎های استکباری در گفتمان امام راحل موج می‎زند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.