1395-12-15 10:52
2695
0
36170
بر اثر کهولت سن؛

پدر شهید محمد یعقوبی، به فرزند شهیدش پیوست

زنده‎یاد یعقوب یعقوبی پدر شهید محمد یعقوبی میاندره از روستای میاندره شهرستان کردکوی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، زنده‎یاد یعقوب یعقوبی پدر شهید محمد یعقوبی از روستای میاندره شهرستان کردکوی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

پیکر پدر شهید محمد یعقوبی میاندره از شهدای دوران دفاع مقدس بعد از ظهر روز گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در روستای میاندره تشییع شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر مطهر پدر شهید محمد یعقوبی به مزار شهدای روستای میاندره شهرستان کردکوی منتقل شد و در آرامگاه ابدیش به خاک سپرده شد.

شهید محمد یعقوبی در 10 شهریور سال 1340 در روستای میاندره شهرستان کردکوی دیده به جهان گشود.

لازم به ذکر است، گل ملک دلاک مادر شهید ابوالحسن ولاغوزی که حدود 2 سال در بستر بیماری به سر می برد در تاریخ 23 اسفند 93 در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین صغری منوچهری مادر شهید حمید منوچهری ساعت 14 بعدازظهر روز (جمعه) 22 فروردین 94 در سالروز ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در سن 81 سالگی در اثر کهولت سن به لقاءالله پیوستند و همچنین حاجیه کلثوم مسگر مادر شهید محمدباقر یوری در سن 86 سالگی در تاریخ چهارشنبه 20 خردادماه 94 در اثر کهولت به لقاءالله پیوست، مادر شهید شعبانعلی الوندی که هفته گذشته در اثر بیماری و کهولت سن در روستای سرکلاته خرابشهر و همچنین حاج حیدر (رحمت) کوچکی پدر شهید مفقودالاثر علی اصغر کوچکی هفته گذشته در سن 84 سالگی بر اثر کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

و همچنین پدران و مادران شهدای دیگری که گنجینه ای گرانبها بودند که از میان ما رفتند.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما درگذشت این پدر شهید را به، خانواده بزرگوار آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.