1394-06-22 05:58
1597
0
20403
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد:

دستگیری شرور سابقه دار متواری در کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: مأمورین با تشکیل اتاق فکر و انجام کارهای اطلاعاتی بسیار دقیق، پیچیده و منسجم در خصوص دستگیری مجرم و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مجرم را که در یکی از دامداری های حوالی کردکوی مخفی شده بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی موفق به دستگیری وی گردیدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت: در پی اخذ احکام صادره از دادسرای عمومی انقلاب شهرستان کردکوی مبنی بر دستگیری فردی شرور، دارای سوابق متعدد قضایی و محکوم به حبس ابد بلافاصله مأمورین انتظامی متشکل از پلیس مواد مخدر، آگاهی و کلانتری در قالب 4 اکیپ تشکیل و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین با تشکیل اتاق فکر و انجام کارهای اطلاعاتی بسیار دقیق، پیچیده و منسجم در خصوص دستگیری مجرم و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مجرم را که در یکی از دامداری های حوالی کردکوی مخفی شده بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی موفق به دستگیری وی گردیدند.

علی فر تصریح کرد: متهم ابتدا به قصد فرار با مأموران درگیر، که با هوشیاری و عکس العمل سریع پلیس تلاش و بی نتیجه ماند و در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی کردکوی ادامه داد: مجرم سابقه دار به دلایل متعدد از جمله درگیری، خرید و فروش مواد مخدر، حمل سلاح گرم و… حس های طویل المدت چندساله و غیره داشته که مدتها تحت تعقیب مراجع بود.

وی در پایان با بیان اینکه کردکوی محل امنی برای افراد مخل نظم و امنیت نیست خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آسایش شهروندان را خدشه دار کنند برابر قانون برخورد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اعمال مجرمانه مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.