1394-06-19 17:28
2413
0
20301

"بوستان همدلی" در کردکوی کلنگ زنی شد + تصاویر و طرح گرافیکی

"بوستان همدلی" در پارک شهر کردکوی کلنگ زنی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی شهرداری کردکوی، علی اکبر بسطامی در مراسم کلنگ زنی بوستان همدلی در پارک شهر کردکوی اظهار کرد : وجود سرانه فضای سبز استاندارد از نمادهای توسعه پایدار هر شهر بوده و احداث فضای سبز و اماکن تفریحی مناسب یکی از وظایف مهم شهرداری (محسوب می شود .

وی با اشاره به اینکه فضاهای سبز شهری ، بخش جان دار شهر را تشکیل می دهد افزود : فضای سبز یکی از راه های مهم ایجاد ارامش برای شهروندان و تضمین کننده سلامت روح و روان است .

شهردار کردکوی تصریح کرد : مدیریت شهری با درک اهمیت و توسعه فضای سبز و فضاهای فرهنگی تفریحی ، برای توسعه چنن فضاهایی گام برداشته است که در این راستا شهرداری احداث پارک ها و اماکن تفریحی که قابلیت کاربری برای شهروندان داشته باشند را از دغدغه های خود دانست .

بسطامی خاطر نشان کرد : بوستان همدلی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر کردکوی و ایجاد محیطی برای گذارندن اوقات فراغت برای همشهریان با وسعت حدود ا هکتار کلنگ زنی وی ادامه داد : این بوستان که شامل چای خانه سنتی به مساحت 150 متر مربع ، کافی شاپ ، زمین اسکیت ، کتابخانه ، فضای سبز ، سرویس بهداشتی آب خوری ، زمین بازی و آلاچیق احداث می شود .

شهرداری کردکوی گفت : شهرداری با عزم راسخ مصمم به اتمام پروژه های کوچک و بزرگ عمران در شهرداری اما درصد برنامه ریزی و مدیریت صحیح برای اتمام پروژه های عمرانی بزرگ شهرداری در راستای رفع مشکلات روزمره شهروندان برای رضایت مندی بیشتر است .

علی اکبر بسطامی ادامه داد : با توجه به ظرفیت بالای شهر کردکوی اگر همدلی و مشارکت شهروندان باشد قادر خواهیم بود بر تمامی مشکلات فائق آمده و به زودی شاهد شهری زیبا و توسعه یافته به دور از هرگونه مشکلات اجتماعی و فرهنگی باشیم .

وی در پایان گفت : با توجه به غیر دولتی بودن تقریبی شهرداری ها و سهم بری بسیار کمی از بودجه های ملی از اینکه شهروندان با پرداخت به موقع عوارض شهری ، بودجه لازم را جهت اجرای پروژه های عمرانی فراهم کردند تقدیر کرد .

IMG_4157

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.