1394-06-16 10:02
1420
0
20162
توسط قاچاقچیان عرصه منابع طبیعی انجام شد؛

ضرب و شتم همیار و حافظ طبیعت با تبر در جنگل کردکوی

یکی از همیاران طبیعت شهرستان و محافظ افتخاری طرح جنگلداری کردکوی بنام شهرام شهسوار در تاریخ 6/6/94 توسط قاچاقچیان عرصه منابع طبیعی با تبر مورد ضرب و شتم قرار گرفته شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حفظ و حراست از منابع طبیعی تنها با حضور مأمورین حفاظتی میسر نمی باشد و این همیاران طبیعت هستند که دوش به دوش حافظان طبیعت در تمامی عرصه ها و اهداف سازمانی سازمان جنگلها و مراتع گام برداشته و نقش ایفاد می نمایند.

این همیاران طبیعت هستند که در بحران های آتش سوزی و… بدون هیچگونه چشم داشتی و توقعی پا به عرصه میدان گذاشته و آتش در جنگل را مهار می نمایند.

حال آیا رواست یکی از همیاران طبیعت شهرستان و محافظ افتخاری طرح جنگلداری کردکوی بنام شهرام شهسوار در تاریخ 6/6/94 توسط قاچاقچیان عرصه منابع طبیعی با تبر مورد ضرب و شتم قرار گرفته، بنحوی که از شدت جراحات وارده خونریزی زیاد این همیار طبیعت به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان کردکوی اعزام گردید.

ما تصورمان این بود شاید آنان با طبیعت نامهربان بوده و با تبر به جان درختان می افتند و تصور این موضوع را هرگز نمی کردیم که روزی این قاچاقچیان با تبر به جان همیار طبیعت بیافتند و او را به شدت زخمی کنند، آن هم تنها به اسم دفاع از جان طبیعت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.