1394-04-15 09:58
1872
0
17187

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در کردکوی + تصاویر

محفل باشکوه انس با قرآن، با حضور قاری مصری (علی محمود شمیس) در مسجد جامع شهر کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، محفل باشکوه انس با قرآن، با حضور قاری مصری (علی محمود شمیس) در مسجد جامع شهر کردکوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی از مردم روزه دار و علاقه مند به فرهنگ قرآنی کردکوی با حضور در مسجد جامع این شهرستان، به تلاوت آیات کلام الله مجید از سوی قاریان بین المللی، استانی و شهرستانی گوش جان سپردند.

در ابتدای این محفل حسن تبرائی یکی از قاریان برتر کردکوی و استان گلستان به عنوان قاری میزبان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و در ادامه این محفل نورانی که در یک فضای معنوی برگزار شد، جواد شاهینی حافظ کل قرآن به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و شور و نشاط معنوی خاصی را به این محفل قرآنی بخشید.

این حافظ کل قرآن کریم، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص شیوه ی حفظ قرآن کریم، ارائه آموزش‌های قرآنی به کودکان در سنین پایین را سبب شناخت عمیق‌تری از آموزه‌های هدایتی قرآن عنوان کرد و اذعان داشت: قرآن تنها روخوانی و صوت زیبا نیست بلکه زیبایی قرآن درک و برداشت آموزه‌های قرآنی و فراگرفتن درس زندگی و رشد انسان از طریق کلام خداوند است.

در ادامه این مراسم، بعد از اجرای گروه تواشیح معراج ، قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری بین‌المللی مصری (علی محمود شمیس) برنامه‌های بوده که مورد استقبال مردم مذهبی و ولایت‌مدار شهرستان کردکوی قرار گرفت.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.