1394-04-08 05:41
1214
0
16803
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

شهادت دکتر بهشتی آغاز شکوفایی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی بود/ امروز نسل جوان ما نیازمند الگوهایی چون شهید بهشتی و یارانش است

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: هر کس در مقابل ولایت فقیه بایستد و بخواهد با علی و آل (ع) مقابله کند همچون بنی صدر به زباله دان تاریخ فرستاده خواهد شد و با ظلت و خواری مردم آن را برکنار خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، در مراسم سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش، که در مسجد جامع شهرستان کردکوی برگزار شد، طی سخنانی به ویژگی های بارز شهید مظلوم دکتر بهشتی اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله بهشتی جامع فضائل دینی و انقلابی بود، اطاعت کامل وی از امام و ولایت، سازش ناپذیری و شهادتش، عظمت و بزرگی او را برملا کرد.

وی در ادامه به نقش سازنده و ویژگی های شهید آیت الله بهشتی در انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: شهدای هفتم تیر و در راس آنها شهید بهشتی ذخیره و گنجینه نظام و انقلاب هستند و این شهدا در شکل گیری و پیروزی انقلاب سهم عمده و بزرگی داشتند.

ولی نژاد همچنین با بیان اینکه قیمت شهید بهشتی را شهادت وی تعیین کرد، به تاثیر مثبت شهادت شهید بهشتی در روند رو به رشد انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: درست است که با شهادت این شخصیت بزرگ او را از دست دادیم اما ایشان با شهادت خود پایان نیافت بلکه در حقیقت شهادت دکتر بهشتی آغاز شکوفایی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه شهید بهشتی در مقابله با جریان‌های انحرافی لییبرال، سکولار و عوامل بیگانه یا خودباخته نقش مهمی را ایفا کرد، گفت: به دلیل نقش محوری شهید بهشتی در شکل‌دهی به نظام اسلامی مورد هجوم همه جانبه رسانه‌های بیگانه، منافقین و منحرفین قرار گرفت.

وی همچنین به نقش شهید بهشتی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی از جمله افرادی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت تا حدی که در پیروزی انقلاب اسلامی جزء پیشگامان بود و تا زمان شهادت همراه امام راحل و انقلاب اسلامی باقی ماند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه تنها راه ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی اطاعت از ولایت فقیه می باشد، تصریح کرد: شهید بهشتی از اصل ولایت فقیه در قانون اساسی دفاع‌ها و رایزنی‌های خوبی داشت زیرا می‌دانست موتور محرکه انقلاب اسلامی با حضور ولایت فقیه به حرکت پویای خود ادامه خواهد داد و اصل ولایت فقیه سبب گره‌گشایی‌های فراوان در جامعه می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بنی صدر انسانی فاسد و در حال حاضر یکی از مهره‌های اصلی نظام سلطه و استکبار است، به عزل بنی‌صدر در 20 خرداد سال 60 از سوی امام خمینی (ره) اشاره و با تأکید بر اینکه عزل این خائن پیاده‌نظام منافقان و معاندان انقلاب اسلامی از مقام بزرگ فرماندهی کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از سوی امام خمینی (ره)، بیانگر هوشمندی و درایت رهبری بود، یادآور شد: هر کس در مقابل ولایت فقیه بایستد و بخواهد با علی و آل (ع) مقابله کند همچون بنی صدر به زباله دان تاریخ فرستاده خواهد شد و با ظلت و خواری مردم آن را برکنار خواهند کرد.

حجت الاسلام ولی نژاد در خاتمه سخنان خود با اشاره اینکه نسل جوان را باید از زندگی این شهیدان آگاه کرد گفت: امروز نسل جوان ما نیازمند الگوهایی چون شهید بهشتی و یارانش است تا بتوانند در راه دفاع از کیان ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.