1394-03-13 07:03
4432
0
15604
گزارش تفصیلی از ششمین همایش جوان و انتظار کردکوی؛

کردکوی جوانان برتر خود را شناخت + اسامی و تصاویر

ششمین همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی عصر روز یکشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستان، نخبگان و مردم فهیم شهرستان کردکوی در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، ششمین همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی عصر روز یکشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستان، نخبگان و مردم فهیم شهرستان کردکوی در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد.

این مراسم که به همت هیئت شباب المومنین شهر کردکوی برگزار شده بود مهمانان ویژه ای را به همراه داشت که می توان از نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی نام برد.

* ابتدای مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان و خوش آتیه شهرستان آقای حسین عارف همراه بود که با صدای خوش و دلنشینش فضایی معنوی و نورانی را در این مراسم حاکم ساخت.

* گروه موزیک سپاه نینوا استان گلستان نیز در ادامه به اجرای زیبای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

* سپس صابر کشیری، مسئول مجمع شباب المؤمنین کردکوی در این مراسم طی سخنانی گفت: مسئولان باید نخبه شناسی و نخبه پروری را تقویت و نگه داری کنند تا بیگانگان برای فراهم کردن ابزار کارهای این گروه تلاشگر آنها را جذب خود نکنند و از این طریق سدی برای توسعه کشور شوند.
دبیر ششمین همایش بزرگ جوان و انتظار کردکوی در ادامه با اشاره به سخن رهبر انقلاب اسلامی که نخبگان ترکیبی از هوش، استعداد، همت برجسته و صبر و حوصله ای تحسین برانگیز هستند، گفت: طی چند سال اخیر جوانان شهرستان کردکوی در زمینه های علمی، ورزشی و سیاسی پیشرفت قابل ملاحظه ای کردند.
وی در ادامه ضمن بررسی ملاکهای جوان برتر از نظر قرآن، خطاب به جوانان برتر شهرستان کردکوی گفت: زکات دانش و نخبگی باید در مسیر صحیح و مشخص باشد چرا که شهدای ما در علوم هسته ای این انفاق را به خوبی به دنیا نشان داده اند.
کشیری در خاتمه ضمن قدردانی از دستگاههای اجرایی شهرستان کردکوی خصوصا فرمانداری و بخش مشاور جوان فرمانداری بدلیل همکاری در برگزاری ششمین همایش بزرگ جوان و انتظار و همچنین قدردانی از حضور پر شور و شعور و استقبال بی نظیر مردم بویژه جوانان از این همایش، خواستار توجه جوانان به موقعیت کنونی کشور برای پیشرفت در تمام زمینه ها شد.

* در ادامه نیز حجت الاسلام اویس فراتی دقایقی را به سخنرانی در خصوص مهدویت و انتظار پرداخت.

* همچنین علی غریب طنزپرداز آینده دار شهرستان کردکوی با اجرای جذاب و دیدنی فضایی شاد و مفرح را برای مهمانان ششمین همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی رغم زد.

* یعقوبی جوان، طراح بازیهای رایانه ای و شبیه ساز جنگنده F14 و موشک صیاد دیگر سخنران این مراسم بزرگ بود.

http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8351.jpg

در خاتمه نیز از یک کارآفرین جوان و 12 جوان برتر شهرستان کردکوی در حوزه های علمی، ورزشی و فرهنگی اجتماعی و برترین جوان برتر شهرستان کردکوی تجلیل بعمل آمد.

http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8645.jpg

همچنین شهید جوان یدالله قجر خواهرزاده شهید علی میاندره از سوی دبیرخانه ششمین همایش جوان و انتظار بعنوان برترین جوان شهرستان کردکوی انتخاب گردید که در این مراسم از مادر بزرگوار این شهید تجلیل بعمل آمد.

 

امسال به نیت 12 امام از 12 جوان شهرستان کردکوی تقدیر بعمل آمد.

با توجه به اینکه 40 درصد فرمهای ارسالی ورزشی بود از 5 نفر (40 درصد از 12 نفر) و 33 درصد فرمها علمی بود از 4 نفر حوزه علمی و 27 درصد فرمها فرهنگی ، هنری، اجتماعی بود از 3 نفر در این حوزه تقدیر گردید.

به گفته آقای صابری کشیری دبیر ششمین همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی ” اگر شرایط اجازه میداد ما از 30 نفر تقدیر می کردیم و دیگر اینکه شرکت در این همایش بصورت داوطلبانه بوده و هرکسی که فرم را ارسال کرد در داوری شرکت داده شد و ما به دنبال شناسایی افراد نبودیم.”

اسامی 12 جوان برتر شهرستان کردکوی به شرح ذیل می باشد:

علمی:
1- محسن رسولی
UntitledUntiششtled
2- مروه کشیری
UntitleسثصdUntitled
3- سیدمهدی حسینی
UntitlسسedUntitled
4- علی کیاء
ییUntitledUntitled
ورزشی:
1- آرمین سهرابیان
UntitledصثUntitled
2- رضوانه سادات نقیبی
UیبntitledUnسیtitled
3- وحیده ایثاری 
نمUntitled
4- امینه کشیری
UntiسسtledUntitled
5- دانیال زمانی
UسسntitledUntitled
فرهنگی و اجتماعی:
1- علی اکبر بسطامی
UصصیntitledUntitled
2- سید حسن حسینی
UnییtitledUntitled
3- ادریس زمانی 
UntitleنتdUntitled
در ادامه تصاویر جوانان برتر شهرستان کردکوی را با هم مشاهده می کنیم:
http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8621.jpg
http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8633.jpg
http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8663.jpg
http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8636.jpg
http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8551.jpg
http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8652.jpg
http://radkana.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_8660.jpg
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.