1394-03-11 17:13
1393
0
15547
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی:

نیروهای اطلاعاتی خالصانه و در گمنامی تمام برای خدا و امت اسلام کار می کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی مرهون امنیتی است که سربازان گمنام امام زمان(عج)آن را حفظ می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام غلامحسین محمودی، در گفتگو با خبرنگار رادکانا، ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیمه شعبان را فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات و جانفشانی های آنان عنوان و از تلاشهای این سربازان بی نام و نشان در حفظ امنیت ایران اسلامی تقدیر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی با بیان اینکه، سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور خدمات ارزنده و بی‌شماری انجام داده‌اند، بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را مرهون امنیتی عنوان کرد که فرزندان گمنام این مرز و بوم آن را حفظ می کنند.

وی در ادامه ضمن تجلیل از فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج)، یادآور شد: سربازان گمنام نیروهایی هستند که پیش از شروع جنگ تحمیلی، در گوشه و کنار کشور، با توطئه‌های گوناگونی روبرو بوده و امروزه هم با هوشیاری کامل و خنثی سازی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی ثبات و آسایش خاطر را در جامعه اسلامی فراهم نموده اند.

محمودی ادامه داد: کشور ما یکی از امن ترین کشورها است و این بدین معنا نیست که ما دشمن نداریم، ما دشمن بسیار داریم اما سربازان گمنام امام زمان (عج) با قدرت و عظمت دشمن را رصد کرده و توطئه های آنها را در داخل و خارج خنثی می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه وزارت اطلاعات در طول عمر انقلاب اسلامی نشان داده که وجودش تا چه حد می تواند به انقلاب اسلامی خدمت کند، تصریح کرد: عزیزان اطلاعات مجموعه ای مومن و خستگی ناپذیر هستند که خالصانه و در گمنامی تمام برای خدا و امت اسلام کار می کنند و به حق نام سربازی امام زمان (عج) را یدک می کشند.

وی در ادامه ضمن لازم دانستن همکاری آحاد مردم با سربازان گمنام برای آسایش کشور و جلوگیری از دسیسه های دشمنان، وزارت اطلاعات را نهادی مردمی دانست که متکی به اطلاعات 80 میلیون ایرانی است و گفت: همین اعتماد دوجانبه موجب شده است تا مناسبت های مختلف با کمترین آسیب و ناامنی در کشور برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی در خاتمه تامین امنیت و آرامش جامعه اسلامی، دفاع از اهداف و دستاوردهای نظام، رصد و مبارزه با توطئه های دشمنان، حفاظت و صیانت از منافع ملی و دستاوردهای علمی و حفظ وحدت و انسجام ملی را از جمله وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد و افزود: نیروهای اطلاعاتی با عملکرد بسیار ارزنده خود، با تمام قدرت از منافع ملی صیانت کردند و زمینه تداوم حکومت اسلامی را که زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) است فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.