1394-01-18 09:57
1213
0
12915
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد:

کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در کردکوی/ دستگیری 7 سارق و کشف 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در ایام نوروز

سرهنگ محمود علی فر از کاهش 12 درصدی وقوع انواع سرقت در طرح نوروز 94 خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: عملکرد پلیس کردکوی در اجرای طرح نوروز که با رضایتمندی مردم و مسافران همراه بود دستاوردهایی چون کاهش وقوع سرقت، افزایش کشفیات، کاهش تصادفات و … را در سال 94 به همراه داشت.

وی افزود: در بررسی جرایم کاهش 12 درصدی وقوع سرقت و افزایش 7 درصدی در کشف سرقت که در مجموع رشد 132 درصدی کشف به وقوع را در مقایسه با همین ایام درسال گذشته نشان می دهد.

سرهنگ علی فر گفت: با تلاش های صورت گرفته پلیس راهور نیز با کنترل دقیق عبور و مرور وسایط نقلیه در سطح شهرستان 2355 راننده متخلف را اعمال قانون کردند.

وی تصریح کرد: در بحث تصادفات خوشبختانه با تعداد 5 فقره تصادف کاهش 55 درصدی و با 4 نفر مصدوم کاهش 67 درصدی را در مقایسه با سال گذشته در شهرستان شاهد بودیم.

به گفته وی دستگیری 7 سارق، کشف 3200 نخ سیگار قاچاق و 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از دیگر دستاوردهای مأمورین در این ایام بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی پلیس برخورد قاطع با مجرمان و ناامن کردن محیط برای آنان و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه است و این انتظامی تلاش کرده تا بهترین شرایط نظم و امنیت را در سطح شهرستان فراهم آورد که این امر جز با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهادهای دیگر امکان پذیر نمی باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.