1393-12-22 17:58
2015
0
11832

حدود ۵۰ درصد جمعیت شهرستان کردکوی تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند

علی عرب گفت: جایگزین شدن کارت هوشمند درمان بجای دفترچه درمانی افراد تحت پوشش،الکترونیکی شدن پرونده های بیمه شدگان و ثبت نام الکترونیکی در کل کشور، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی از جمله اقداماتی است که در آینده ای نزدیک از سوی سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، علی عرب رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا، گفت: آمار بیمه شدگان اصلی و تبعی در این شعبه 32/368 هزار نفر می باشد که از این افراد سهم زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی که در قالب مشاغل آزاد تحت پوشش هستند 550 نفر و تعداد 2500 نفر نیز سهم بیمه شدگان بخش کشاورزی و باغداری می باشد.

وی افزود: آمار بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان این شعبه به ترتیب 863، 156، 379 نفر می باشد که آمار قابل توجهی می باشد.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان کردکوی از رشد 3/4 درصدی این آمار خبر داد و اظهار داشت: تقریبا 50 درصد از جمعیت شهرستان کردکوی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که این رقم را میتوان در مقایسه با کل کشور بی نظیر دانست.

عرب خاطرنشان ساخت: جایگزین شدن کارت هوشمند درمان بجای دفترچه درمانی افراد تحت پوشش،الکترونیکی شدن پرونده های بیمه شدگان و ثبت نام الکترونیکی در کل کشور، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی از جمله اقداماتی است که در آینده ای نزدیک از سوی سازمان تأمین اجتماعی شهرستان کردکوی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان عرایض خود با توجه به ارتقای تیپ و درجه ی 3 پس از بیست سال و کسب رتبه ی اول استان و هشتم کشور از بین 500 شعبه از مردم خواست تا با حمایت های خود همچنان با این سازمان همکاری و مشارکت خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.