1393-12-14 10:57
2949
1
11449
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تشریح کرد:

ترفند 2 زن شیاد برای سرقت از موبایل فروشی‌های کردکوی

با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی شهرستان کردکوی استان گلستان دو سارق زن هنگام سرقت از مغازه موبایل فروشی دستگیر شدند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در تشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ کردکوی مراجعه و اعلام کرد که دو خانم از مغازه وی که یک واحد صنفی موبایل‌فروشی است سرقت انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و نزدیکی به ایام خرید عید، تیم ویژه ای از پلیس آگاهی شهرستان پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و با بررسی‌ دوربین‌های مداربسته موجود در سطح بازار، در ‌‌نهایت ماموران موفق به شناسایی دو خانم ۲۹ و ۳۳ ساله شدند.

سرهنگ علی‌فر اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، تردد این دو خانم تحت نظر گرفته شد که ماموران دریافتند این دو خانم با پرسه‌زنی در سطح بازار و مغازه‌ها، سوژه‌های خود را انتخاب کرده و هر کدام با فاصله زمانی وارد مغازه شده و یکی از آن‌ها وانمود به انجام خرید می‌کرده و دیگری نیز اقدام به سرقت می‌کرده است.

وی تاکید کرد: در ‌‌نهایت با دستور مقام قضایی، این دو خانم طی یک عملیات پلیسی و در هنگام انجام سرقت، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کردکوی بیان کرد: متهمان پس از دستگیری منکر بزه انتسابی بوده اما پس از مشاهده مستندات و شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ علی‌فر دامه داد: متهمان پس از تکمیل شدن پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام خریدهای پایان سال هشدار داد: با توجه به افزایش مراجعه شهروندان به بازار برای خرید اقلام مختلف، رعایت نکات امنیتی برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش وقوع سرقت‌ها از موارد بسیار مهم و ضروری است.

سرهنگ علی‌فر تاکید کرد: نصب دوربین‌های مداربسته، باز کردن درب واحد صنفی در زمان روشن شدن هوا بخصوص در زمان افزایش تردد در ساعات نخست صبح، تعطیلی واحد صنفی در زمان تاریکی هوا از جمله نکاتی است که می‌تواند در پیشگیری از وقوع سرقت تاثیر بالایی را داشته باشد. / باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کاردمله

در کاردمله نیز درج گردید..http://kardmaleh.ir

0
0
پاسخ
1393-12-14 17:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.