1393-12-14 19:50
1761
0
11423
روحانی مستقر دهستان یساقی کردکوی:

دشمن با استفاده از فضای مجازی، عقاید جوانان مورد هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام شفیعی: دشمن با وارد کردن هجمه های گوناگون و با استفاده از فضای مجازی عقاید جوانان مارا موردهدف قرار داده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجت‌الاسلام شفیعی در حاشیه کارگاه آموزشی فضای مجازی به خبرنگار ما گفت: دشمنان امروز با استفاده از ابزارهای فضای مجازی سعی دارند که نوجوانان و جوانان را تحت تأثیر فرهنگ غربی قرار دهند و بنیان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی را تخریب سازند.

وی دور کردن اقوام و خانواده ها از هم و نزدیک شدن به غریبه ها و افراد ناشناس و به بطالت بردن وقت و زمان دوران جوانی را از اثرات استفاده نابجا از فضای مجازی عنوان کرد و گفت:فضاهای مجازی به‌عنوان یکی از عرصه هایی است که اگر درست مورد استفاده قرار نگیرد تهدید جدی برای سبک زندگی اسلامی و دامی از سوی دشمن برای کمرنگ کردن اعتقادات و دین مردم خواهد بود.

شفیعی همچنین به تغییر ماهیت نحوه رویارویی با دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم اشاره کرد و گفت: الان جنگ نرم علیه باورها و اعتقادات ماست و دشمن از طرق مختلف و با وارد کردن هجمه های گوناگون و با استفاده از اینترنت و شبکه های به اصطلاح اجتماعی که در واقع غیر اجتماعی هستند، عقاید جوانان ما را موردهدف قرار داده و سعی در تخریب عقاید ما دارد.

روحانی مستقر دهستان یساقی کردکوی، در خاتمه، یادآور شد: امروز همه روحانیون و مبلیغن وظیفه دارند تا در راستای عملی نمود فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج زندگی ایرانی اسلامی وتحکیم بنیان خانواده گام های موثری بردارند و با برگزاری برنامه های فرهنگی وآموزشی، محیط خانواده را از گزند آسیب های اجتماعی در امان نگاه دارند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.