1396-03-04 03:58
4681
1
10904
با گسترش عرصه های اقتصاد مقاومتی انجام شد؛

کسب درآمد ماهانه بالا توسط بسیجیان کردکوی + تصاویر

بسیج سازندگی شهرستان کردکوی به منظور ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در عرصه های پرورش مرغ محلی، ماکیان (بلدرچین، اردک، قرقاول)، زنبور عسل، صنایع دستی، پرورش شترمرغ، شیلات، زعفران، قارچ، ورمی کمپوست، صنایع تبدیلی و گلخانه تسهیلاتی را به مردم شریف شهرستان اعطاء نموده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، بسیج سازندگی شهرستان کردکوی به منظور ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در عرصه های پرورش مرغ محلی، ماکیان (بلدرچین، اردک، قرقاول)، زنبور عسل، صنایع دستی، پرورش شترمرغ، شیلات، زعفران، قارچ، ورمی کمپوست، صنایع تبدیلی و گلخانه تسهیلاتی را به مردم شریف شهرستان اعطاء نموده است.

برگزاری کلاس های علمی و توجیهی اقتصاد مقاومتی در عرصه زنبور عسل، پرورش ماهی، پرورش قارچ و دیگر عرصه ها از جمله اقدامات بسیج سازندگی شهرستان در جهت آموزش بهتر می باشد.

افراد زیادی با گرفتن تسهیلات از سوی بسیج سازندگی امروزه دارای درآمد ماهانه بسیار خوبی می باشند.

از این رو به همراه ایزدفر خبرنگار صدا و سیمای مرکز گلستان و محمد لشکربلوکی مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی به سراغ تعدادی از این افراد رفتیم تا از نزدیک با فعالیت این دسته از افراد آشنا شویم.

پرورش قارچ

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

پرورش ماهی

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????IMG_1555??????????????????????????????????????????????????????????????

ورمی کمپوست

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

پرورش قارچ

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

قالیبافی

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

قالیبافی

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

گلخانه (پرورش گل و گیاه زینتی)

??????????????????????????????????????????????????????????????IMG_1656IMG_1658??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

گلخانه (پرورش گل و گیاه زینتی)

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????IMG_1678???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 گزارش: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسماعیلی-خان ببین

به به احسنت به برادر حجتی عزیز

0
0
پاسخ
1393-12-05 05:30

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.