1393-11-20 20:28
1754
0
10268
استاندار گلستان در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های کردکوی:

الهی شدن مردم انفجار نور آفرید /جوهره مهم برای هر مسئول خدمت است

تعداد 45 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه ای بالغ بر 212 میلیارد ریال و اشتغالزایی 145 نفر در سی و ششمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور استاندار گلستان در کردکوی افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار رادکانا، مراسم متمرکز کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا صبح امروز با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان، دکتر نظری مهر نماینده مردم غرب گلستان در مجلس، حجت الاسلام شاعری امام جمعه کردکوی، جمالی فرماندار کردکوی،در شهرستان کردکوی، روسا و کارکنان ادارات، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد.

در این مراسم 45 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه ای بالغ بر 212 میلیارد ریال و اشتغالزایی 145 نفر در سی و ششمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در کردکوی افتتاح گردید.

از این تعداد پروژه، 37 پروژه عمرانی و کلنگ زنی با مبلغی بالغ بر 134000 میلیون ریال بوده و تعداد 8 پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با مبلغی بالغ بر 78440 میلیون ریال و 145 نفر اشتغالزایی اقتصادی بوده است.

خانم سمیه زاهد مدیر آموزشگاه طراحی و نقاشی اثر در طول مراسم تصویر دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان را طراحی کرده و در خاتمه به وی اهداء نمودند.

اجرای موسیقی سنتی یکی دیگر از برنامه های اجرایی این مراسم بود.

الهی شدن مردم انفجار نور آفرید /جوهره مهم برای هر مسئول خدمت است

_DSC6806

استاندار گلستان در این مراسم مسئولیت در جمهوری اسلامی را یک تکلیف الهی دانست و گفت: همانگونه که نماز و روزه به عنوان یک تکلیف الهی ادبیات خاصی دارند، مسئولیت نیز دارای ادبیات خاص خود است.

دکتر حسن صادقلو اظهار کرد: این ادبیات باید برگرفته از آموزه های امام(ره) و مقام معظم رهبری باشد و مسئولین توجه داشته باشند که امام (ره) مسئولیت را جز خدمت رسانی به مردم نمی دانستند.

وی با اشاره به تعبیر امام علی (ع) در خصوص حکومت تصریح کرد: ایشان می فرمایند « اگر حکومت در جهت اقامه قسط و عدل نباشد از عطسه بزِ گر هم بی ارزش تر است.»

استاندار گلستان با بیان این نکته که الهی شدن مردم انفجار نور را ایجاد کرد، خاطرنشان ساخت: امام خمینی (ره) دیدند مردم الهی شدند و این الهی شدن گامی بلند در جهت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با تأکید بر این نکته که در آموزه های امام (ره) سنخ حکومت “آموزه های الهی” است، گفت: اگر می خواهیم راه راستین امام راحل و مقام معظم رهبری را طی کنیم باید سنخ حکومت، مسئولیت و مقام را خوب بشناسیم و الهی عمل کنیم.

دکتر صادقلو مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را یک تکلیف الهی دانست و اظهار داشت: جوهره مهم برای هر مسئول خدمت است.

استاندار گلستان با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز خاطرنشان کرد: دشمن به این باور رسیده که هدف جمهوری اسلامی خدمت رسانی است و به همین علت تمام تلاش خود را معطوف کرده تا مانع خدمت رسانی به مردم شود.

دکتر صادقلو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 449 میلیارد تومان در دهه فجر استان گلستان گفت: امروز شاهدیم که 45 پروژه در شهرستان کردکوی افتتاح و کلنگ زنی می شود و امیدواریم گامی در راستای حل مشکلات این شهرستان باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.