1396-01-01 21:09
1153
0
36850
فرماندار گرگان:

تغییر زمان ثبت نام کاندیداها مغایر با قانون بود/ انتظار می رود متخصصین خدمت رسانی عضو شورای شهر شوند

فرماندار گرگان استقبال داوطلبین کاندیداتوری شورای شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ان شاالله که انتخاباتی پرشور را تجربه کرده و متقاضیانی با علم و دانش تخصصی خدمات دهی بر سر کار بیایند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سیدعباس حسینی، فرماندار گرگان در حاشیه روز دوم ثبت نام کاندیداهای  شورای شهر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو گفت: خبرنگاران از ساعات اولیه دیروز و زمان تحویل سال در کنار فرمانداری حضور داشته و اطلاع رسانی خوبی را برای مردم شریف شهرستان گرگان داشتند.

وی به ارزیابی میزان استقبال داوطلبین برای ثبت نام پرداخت و افزود: روز اول با توجه به اینکه عده ای برنامه سفر برای نوروز داشتند در ساعات اولیه صبح برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه کردند و آمار بالایی را رقم زدند که این رقم در روز دوم بدلیل آغاز دید و بازدید عید کاهش داشت.

پیش بینی می شود 300 نفر در انتخابات شورای شهر گرگان شرکت کنند

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد ثبت نامی های روز اول گرگان 37 نفر بود که رقم بالایی است، پیش بینی ما بر اساس گمانه زنی ها رقمی معادل 300 نفر تا پایان مهلت ثبت نامی هاست به رغم اینکه در مجموع تنها 9 نفر عضو برای شورای شهر نیاز است.

فرماندار گرگان ادامه داد: شهرستان گرگان متشکل از سه شهر و حدود 15 روستاست که استنباط می شود متقاضیان خوبی برای ثبت نام کاندیداتوری شوراها را شاهد باشیم و گمان می رود که بیشترین مراجعه را در روزهای آخر مشاهده کنیم.

وی تأکید کرد: روال معول هر سال بر این است که تراکم مراجعه داوطلبین کاندیداتوری در روز اول و آخر اتفاق بیافتد.

حسینی همچنین گفت: انتظار است علاقه مندان به خدمت رسانی به مردم به جامعه پارلمان محلی بپیوندند و آن را تقویت کنند و ان شاالله که انتخاباتی پرشور را تجربه کرده و متقاضیانی با علم و دانش تخصصی خدمات دهی مناسب بر سر کار بیایند.

فرماندار گرگان در خصوص تقارن زمان ثبت نام کاندیداها با اوایل عید نوروز و کمرنگ بودن ثبت نامی ها در روزهای میانی نیز ابراز کرد: طبق قانون ما موظف هستیم که ثبت نام کاندیداها را دو ماه پیش از انتخابات برگزار کنیم و از آنجاییکه انتخابات 29 اردیبهشت است باید زمان ثبت نام از 29 اسفند آغاز می شد و تغییر زمان مقدور نبود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.