1393-10-09 10:29
2053
0
8016
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان:

حماسه ۹ دی متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست/ ۹دی تجدید بیعت با رهبری انقلاب و میثاق با آرمان های امام (ره) بود

حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد در تجمع حماسه ۹دی در مسجد جامع مینودشت گفت : حماسه ۹ دی متعلق به هیچ حرب و جناحی نیست ۹ دی متعلق به مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران و نیروهای وفادار به انقلاب است و هیچ جناحی نمی تواند خلق حماسه ۹ دی را را مصادر نمایید .

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، تجمع حماسه ۹دی در مسجد جامع مینودشت با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری غفلت از دشمن و ایجاد اختلاف را از آسیب های انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: دشمن از ملت سیلی خورده و بسیار عصبانی است اگر غفلت کنیم بر ما مسلط خواهد شد و برای ضربه زدن بدنبال فرصت است .

وی خاطر نشان کرد : در غائله ۸۸ دشمن در روز عاشورا به خیمه عزای امام حسین حمله کرد و به پایگاه مقاومت بسیج که یاد آور خاطرات شهدا و ایثار گران و ارزش های دفاع مقدس را به آتش کشید .

حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد در ادامه افزود :حماسه ۹ دی متعلق به هیچ حرب و جناحی نیست ۹ دی متعلق به مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران و نیروهای وفادار به انقلاب است و هیچ جناحی نمی تواند خلق حماسه ۹ دی را را مصادر نمایید .

وی در پایان تصریح کرد : امروز سکاندار کشتی نجات انقلاب مقام معظم رهبری است و حماسه عظیم ۹دی تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و میثاق با آرمانهای امام (ره) بود، که این روز فرصتی برای انقلاب اسلامی تبدیل شد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.