1396-07-25 19:59
1412
0
45390
امام جمعه مینودشت :

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نماد قدرت ایران است

امام جمعه مینودشت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نماد قدرت ایران است؛ آقای ترامپ باید بداند سپاه پاسداران خط قرمز ملت ایران است و همه پاسدار انقلابند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، دفتر امام جمعه مینودشت در راستای صحبت های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفتگویی را با حجت الاسلام سید حسین حسینی ترتیب داده که متن آن در ادامه آورده شده است؛

نظر شما در مورد سخنان بی پایه و اساس آقای ترامپ در سخنرانی با موضوع ایران و برجام ، که بار دیگر ایران را تهدید کرده و گفت: تاریخ نشان داده که هر زمان که تهدیدها را نادیده بگیریم تهدید جدی تری می شود چیست؟

ایران در برجام با آمریکا قرارداد نبسته بلکه با 6 کشور است ، که یکی از آنها آمریکا است ، ترامپ با این کار حیثیت آمریکا را در دنیا مخدوش کرد . کشور های دیگر هم حمایت کردند ، ترامپ حالت عادی ندارد ، یک انسان غیر متعادل است و بعید نیست در نهایت به تیمارستان فرستاده شود.

پاسخ شما به اظهارات سخیفانه اخیر مقامات دولت آمریکا به ویژه رییس جمهور این کشور در خصوص حمایت ایران از تروریسم در جهان چیست؟

آیا می شود گفت که ایران از تروریسم حمایت می کند ؟ در حالی که تنها کشوری که در برابر تروریستبا تمام قدرت مبارزه کرد و باعث نجات کشورهای عراق و سوریه گردید .

به این سخن سخفیفانه همه دینرا می خندند همه می داننند که آمریکا ایجاد کننده تروریسم است و ایران مهمترین قدرت در هم کوبنده تروریسم است.

پاسخ شما به تروریسم اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی آمریکا چیست؟

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نماد قدرت ایران است ، اینکه آمریکا از سپاه ناراحت است اولاً به خاطر درهم شکستن هدف آمریکا در مورد خاور میانه جدید که با در هم کوبیدن داعش ، آمریکا به این خواسته موفق نشد و ثانیاً مساله موشک ها و انرژی هسته ای و ایستادگی در برابر آمریکا علت دوم است .آقای ترامپ باید بداند سپاه پاسداران خط قرمز ملت ایران است و همه پاسدار انقلابند.

واکنش شما نسبت به نامگذاری خلیج همیشه فارس به نام خلیج عربی در سخنان نابخردانه ترامپ چیست ؟

آقای ترامپ مثل این که به اندازه یک بچه دبستانی جغرافیا نمی داند . خلیج فارس در تمام لغت نامه ها و کتب تاریخی مطرح است،بعید نیست دلارهای عربستان او را از علم و دانش اگر داشته باشد بیگانه کرده است.

عده ای از سربازان آمریکا که در خلیج فارس کشته شده اند روی سنگ قبرشان نوشته شده خلیج فارس که این یک حرف با منطق و عاقلانه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.