1396-05-22 13:14
641
0
42687
احمد تجری در آیین تجلیل از خبرنگاران :

گردش مالی در صنعت ساختمان چندین برابر بودجه عمرانی استان است / مشکل خبرنگاران هم مثل مشکلات بچه های نظام مهندسی است

رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان گفت :حضور بیش از 9000مهندس در استان گلستان فرصتی برای دخالت تصمیمات فنی در صنعت ساختمان و مدیریت شهری است .

به گزارش گلستان ما ؛ احمد تجری رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که با هدف تکریم از این قشر برگزار شد ، اظهار کرد : مصائب و مشکلات قشر شما مانند نداشتن بیمه مانند برخی از هم صنفی های ما در سازمان نظام مهندسی است که علیرغم فعالیت هنوز از ابتدایی ترین چیزها نظیر بیمه محرومند .

تجری با اشاره به فعالیت بیش از 9000 مهندس در استان گلستان گفت : این تعداد مهندس فرهیخته فرصتی برای استان به شمار می رود تا نقش تصمیمات فنی را در مدیریت شهری و صنعت ساختمان ببینیم .

وی تاکید کرد : مهمترین وظیفه ما اجرای مقررات ملی ساختمان است و از طرفی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نیز در سال 75 تصویب شده و با توجه به اینکه قانون است ما ملزم به اجرای آن هستیم .

رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان اضافه کرد : حجم گردش مالی در صنعت ساختمان گاها چندین برابر کل بودجه عمرانی استان گلستان است اما یکی از مشکلات عمده ساخت و ساز غیر مجاز است که در کمیسیونی بنام ماده 100 برای آن تعیین تکلیف می شود .

تجری تصریح کرد : ما با دو طیف کار داریم : مردمی که سازنده ساختمان هستند و مهندسینی که هم صنفی ما بوده و به این کار مشغولند و امسال هم توانستیم دفاتر استانی را در برخی شهرستانها که 500 مهندس فعال دارند را با انتخاب خودشان فعال کنیم و از این به بعد ارتباطات مردم با مهندسین در دفاتر صورت بگیرد .

وی یادآور شد : دیداری هم با استاندار گلستان و معاونین داشتیم و در این دیدار بر استفاده از توان متخصصین و مهندسین در کارگروه های ویژه و مرتبط تاکید شد .

تجری بیان کرد : تفاهم نامه با شرکت آب و فاضلاب در بحث انشعابات و با شرکت برق هم برای فعالیتهای متقابل امضا کردیم .

وی اذعان کرد : تفاهم نامه ای ایمنی هم با 5 مجموعه راه و شهرسازی ، مدیر کل دفتر شهری ، اداره کار ، فنی و حرفه ای و سازمان نظام مهندسی داریم که دوره های آموزشی برگزار می کنیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.