1395-03-05 07:22
1954
0
32531
به مناسبت روز مقاومت و پیروزی انجام شد؛

دیدار فرماندار و مسئولین مینودشت با خانواده معظم شهدا + تصاویر

فرماندار مینودشت به همراه تنی چند از مسئولین این شهرستان به مناسبت روز مقاومت و پیروزی با خانواده شهداء دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، «اسرافیل وزیری» در دیدار با خانواده شهید «محمد اکرمی» و شهید «احمد اقبالی» خانواده شهدا را الگو های مناسبی برای تربیت نسل آینده کشور دانست.

مادر شهید «احمد اقبالی» و شهید « محمد اکرمی» هم ضمن تقدیر از فرماندار و مدیران اجرائی تاکید کردند که ما هیچ انتظاری از شما مدیران که فرزندان ما و خدمتگزاران کشور هستید نداریم و همین مقدار که از احوال ما جویا می شوید بسیار خوشحال و دعا گوی شما هستیم .

و چه زیبا بود زمانی که مادر شهید اقبالی فقط آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سر بلندی کشور ایران و عاقبت به خیری جوانان ایران را از خداوند منان خواستارشد و از گرفتن هدیه امتناع می کرد ومی گفت زحمت را شما می کشید من هدیه بگیرم؟ همیشه سلامت و سر بلند باشید ای مادران شهدا

گفتنی است؛ شهید «احمد اقبالی» فرزند غلامرضا در تاریخ 1 / 6 / 1337 به دنیا آمد و در تاریخ 4 / 9 / 1360 در منطقه تکاب شربت شهادت را نوشید. این شهید والا مقام در زمان شهادت مجرد بوده است و تنها شهید ورزشکار شهرستان مینودشت هم می باشد.

شهید « محمد اکرمی» فرزند اسماعیل در تاریخ 2 / 10 / 51 به دنیا آمد و در تاریخ 2 / 6 / 61 در مهاباد و در حالی که مجرد بود به فیض عظمای شهادت نائل گشت.

minookhabar45 2

minookhabar45 2

minookhabar45 2

minookhabar45 2

minookhabar45 2

minookhabar45 2

عکس: مرتضی معین

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.