1395-03-02 05:34
1985
0
32320

رکابزنان مینودشتی غایبان بزرگ رقابت‎های قهرمانی استان در مینودشت ! / هیئتی که 2 سال است رئیس ندارد ! + تصاویر

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی و انتخابی استان گلستان امروز به میزبانی شهرستان مینودشت و در غیاب رکاب زنان این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، این مسابقات به مسافت 75 کیلومتر در مسیر مینودشت - آزادشهر و بالعکس دوبار با حضور 15 دوچرخه سوار از شهرستان های گرگان و گنبد برگزار شد.

«مجتبی زنگی» رئیس هئیت دوچرخه سواری استان گلستان در این خصوص گفت: این مسابقات به عنوان انتخابی استان و برای شناسایی نفرات برتر برای شرکت در مسابقات لیگ باشگاه های کشور انجام شد که در هفته های آینده به میزبانی گرگان برگزار می شود.

در این مسابقات «سید احسان حسینی» از گرگان مقام اول را کسب کرد و «امیر حسین باقری» و «پوریا بجنوردی» از شهرستان گنبد کاووس به ترتیب دوم و سوم شدند.

و اما از نکات قابل توجه مسابقات امروز غیبت «سجاد جعفر نسب»، «یاسر قزلسفلو» ، «امیر محمد حسینی» و «علی هلاکو» رکابزنان شهرستان مینودشت بود.

«سجاد جعفر نسب» از قهرمانان کشوری این رشته ورزشی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: غروب روز گذشته آقای «مظفر قزلسفلو» معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان به «امیرمحمد حسینی» گفته بودند که این مسابقه لغو شده است و به  اطلاع بقیه رکابزنان هم برساند؛ از این رو رکابزنان برای تعطیلات خود برنامه ریزی کردند اما غافل از این که مجددا در ساعت های پایانی شب گذشته تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفته شده است.

وی با گلایه از این اتفاق خاطر نشان کرد: متاسفانه بیش از 2 سال است که شهرستان مینودشت رئیس هیئت ندارد و این خود دلیلی بر بروز این اتفاقات ناخوشایند است.

عضو تیم «پیشگامان کویر یزد» افزود: امیدوارم مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه سواری استان گلستان هرچه سریعتر هیئت شهرستان را از بلاتکلیفی خارج نمایند.

شنیده می شود «علیرضا امینی» رئیس پیشین هیئت دوچرخه سواری شهرستان مینودشت در اعتراض به بی توجهی های رئیس وقت هیئت دوچرخه سواری استان به قهرمانان این رشته از سمت خود استعفا داده بود.

minookhabar48 2

minookhabar48 2

minookhabar48 2

minookhabar48 2

minookhabar48 2

minookhabar48 2

minookhabar48 2

minookhabar48 2

عکس: مسعود ملکیان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.