1395-03-01 07:39
1537
0
32291
امام جمعه بخش کوهسارات؛:

بهائیت نه تنها دین، بلکه آئین و مکتب هم نیست + تصاویر

خطیب جمعه بخش کوهسارات مینودشت گفت: بهائیت نه تنها دین، بلکه آئین و مکتب هم نیست، این فرقه ضاله دست ساخته استعمار انگلیس برای نفوذ و تهاجم به اعتقادات و ارزش های ملت های مسلمان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی خانلری» امام جمعه بخش کوهسارات در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: این فرقه ضاله دست ساخته استعمار انگلیس برای نفوذ و تهاجم به اعتقادات و ارزش های ملت های مسلمان است؛ به چه قیمتی و چه هدفی عده ای دین فروشی می کنند و با رهبران این فرقه دیدار می کنند؟

وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به اول خرداد سالروز آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی ایالت متحده آمریکا در سال 59، عنوان کرد: آمریکائیان در طول تاریخ دشمنی خود را با انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده اند و در کنار این تحریم اقتصادی از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب نوپای ما از جنگ 8 ساله، تا فتنه 88 و ترور دانشمندان و ... دریغ نکرده اند.

امام جمعه بخش کوهسارات تصرح کرد: ملت شریف ایران این تهدیدات و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد تا اکنون به عنوان یکی از ابر قدرت ها در منطقه شناخته شویم و علاوه بر آن به صدور انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشورها هم بپردازیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، گفت: طول عمر حضرت یک حقیقت قطعی و ثابتی است که این مسئله را از دو منظر می توان مادیون و پیروان ادیان آسمانی مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام خانلری افزود: مادیون معتقدند اگر اختلال ها و آسیب هایی که به انسان می رسد و موجب کوتاهی عمر او می شود، رفع گردد، او بسیار عمر خواهد کرد. احادیث و روایاتی هم قائل بر زنده بودن چهار انبیای الهی _ حضرت الیاس (ع)، حضرت خضر (ع)، حضرت ادریس (ع) و حضرت عیسی (ع) _ است.

خطیب جمعه بخش کوهسارات در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالوز فتح خرمشهر در عملیات «بیت المقدس»، گفت: همانگونه که امام راحل مان فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است.

وی در خاتمه در خصوص چهارم خرداد روز دزفول، روز مقاومت و پایداری خاطر نشان کرد: مردم شهید پرور این خطه با وجود اصابت 176 موشک، 2500 گلوله توپ و 331 راکت هواپیما تسلیم نشدند و به امامت آیت الله قاضی، نماز جمعه را اقامه می کردند.

در پایان نماز جمعه این هفته بخش کوهسارات از بسیجیان دوران جنگ تحمیلی تقدیر شد.

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

عکس و گزارش: تقی فرامرزی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.