1395-02-03 08:58
1065
0
30785
واکنش فرمانداری مینودشت نسبت به انتشار یک خبر حاشیه ای:

بازدید مدیرکل دفتر فنی استانداری از مینودشت فارغ از درگیری لفظی، اهانت و پرخاش بود

بازدید مدیر کل دفتر فنی استانداری از مینودشت نه حاشیه ساز بود، نه درگیری لفظی داشت  نه اهانت و نه پرخاش

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، پس از انتشار خبر « اهانت و پرخاش مدیرکل دفتر فنی استانداری به رئیس شورای شهر مینودشت !! » فرمانداری شهرستان مینودشت جوابیه زیر را برای مان ارسال کردند.

در متن این جوابیه آمده است:

سخنی با دوستان

بازدید مدیر کل دفتر فنی استانداری از مینودشت نه حاشیه ساز بود، نه درگیری لفظی داشت  نه اهانت و نه پرخاش

بازدید مدیر کل دفتر فنی استاندار ی گلستان از شهر مینودشت در روز سه شنبه 31/1/95 که بسیار سود مند و مهم بود، توسط یک رسانه محلی که در صحنه حضور نداشت به حاشیه رانده شد که نتیجه اش کمی فاصله، ایجاد کدورت و ناراحتی در بین داشت هرچند اینگونه صحبت کردن ها گاها در جلسات اتفاق می افتد که همان لحظه همه چیز تمام می شود ولی این مورد متاسفانه توسط فردی به آن رسانه محلی اعلام و  ....

مردم مینودشت مردمی میهمان نواز و خوش اخلاق هستند و نسبت به میهمان خود با احترام رفتار می کنند و با گذشت و تعاملی که دارند زبانزد هستند ولی نمی دانم یک موضوعی که ربطی به بازدید از پروژه های روستایی ندارد اینگونه صدای بی حوصلگی از خود باقی می گذارد که شاهدانش در آن رسانه محلی معاون، پرسنل و مردم مینودشت باشند واز عکسی استفاده کند که ربطی به این موضوع ندارد .

به هر حال مردم مینودشت در این زمان حساس انتخابات، انتظار جذب اعتبار از استانداری توسط هر مقامی در شهر دارند آن هم با زبان خوش و تعاملی که در آموزه های دینی ما وجود دارد نه به قول آن رسانه محلی، حاشیه، درگیری لفظی، پرخاش و اهانت   ... به امید خبرهای خوب، جذب اعتبار، ساختن شهرمان و توجه به کمبود های موجود نه ساختن حاشیه .  

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.