1394-12-26 14:59
1090
0
29088

آنچه در آخرین جلسه شورای اداری مینودشت گذشت + تصاویر

در آخرین جلسه شورای اداری مینودشت به حضور حماسی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی تاکید شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام «سید حسین حسینی» امام جمعه شهرستان مینودشت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: انسان تا زمانی که با اهل بیت و قرآن رابطه داشته باشد گمراه نخواهد شد.

minookhabar30 2

وی با بیان این که این رابطه نباید شعاری و منفعتی باشد، افزود: ارتباط با کتاب خدا و ائمه اطهار و معصومین باید عملی باشد و این گونه ارتباط مهمترین رابطه است.

امام جمعه شهرستان مینودشت خاطر نشان کرد: سیاستمداران باید ولایی باشند و در حال حاضر که در زمان غیبت امام معصوم به سر می بریم باید مطیع اوامر رهبری باشند.

وی با بیان این که این روز ها در آزمون مهم انتخابات قرار داریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: مردم پای صندوق های رای حاضر شوند؛ از این رو شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی همه ما است.

حجت الاسلام «سید حسین حسینی» با اشاره به در پیش بودن عید نوروز یادآور شد: برای تحقق «حول حالنا الی احسن الحال» باید رفتارمان را بررسی کنیم و با برنامه ریزی دقیق و مدون به آن دست پدا کنیم.

در ادامه این جلسه «اسرافیل وزیری» فرماندار شهرستان مینودشت به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: در سال 94 توفیقات خوبی نصیب کشورمان شد که از آن جمله می توان به توفیقات تیم مذاکره کننده هسته ای که پس از ۱۲ سال مذاکرات را به سرانجام رساندند می توان اشاره کرد.

minookhabar30 3

فرماندار شهرستان مینودشت لغو قطعنامه ها و تحریم های ظالمانه را ثمره هزاران ساعت مذاکرات سخت و فشرده تیم مذاکره کننده با قدرت های جهانی دانست.

وی پیروزی دوم ملت ایران در سال جاری را حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد و پیروزی نهایی را حضور حماسی در انتخابات ۷ اسفند عنوان کرد.

وزیری اضافه کرد: با توجه به این که انتخابات در حوزه ما به مرحله دوم رفته است باید همچون مرحله اول پای کار بود تا حضور حماسی مردم تکرار شود.

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان مینودشت با اشاره به جلسات ستاد تسهیلات نوروزی خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در مسیر زائران حرم امن رضوی باید از این فرصت عظیم استفاده کرد و برای ماندگاری مسافر در ایام نوروز برنامه ریزی شود.

در انتهای این مراسم مدیر کمیته امداد شهرستان مینودشت از کمک 320 میلیون ریالی خیران شهرستان در جشن عاطفه ها و رشد 300 درصدی به نسبت سال گذشته خبر داد.

همچنین «حسن تختی مقدم» مدیر جدید آب و فاضلاب مینودشت به حاضران در جلسه معرفی شد.

minookhabar30 2

minookhabar30 2

minookhabar30 2

minookhabar30 2

minookhabar30 2

minookhabar30 2

minookhabar30 2

minookhabar30 2

minookhabar30 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.