1394-12-22 06:58
1160
0
28847
خطیب جمعه مینودشت:

کاندیداها به زیرمجموعه‌های خود خط دهند که دوران رفاقت است نه رقابت + تصاویر

خطیب جمعه شهرستان مینودشت انتخابات هفتم اسفند را مهم ترین رویداد سال 94 عنوان کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام «سید حسین حسینی» امام جمعه شهرستان مینودشت در خطبه های این هفته خود با تسلیت ایام دهه فاطمیه گفت: یکی از وقایع مهم سال ۹۴ انتخابات ۷ اسفند بود که دارای ویژگی های خاصی از جمله مشارکت حداکثری پای صندوق های رای، اذعان عمومی بر سلامت انتخابات، آزاد بودن آن، در حد اعلا برگزار شدنش، رعایت حق الناس و در امنیت کامل برگزار شدن، بود.

وی ادامه داد: این رویداد مهم سیاسی در بعضی از شهر ها من جمله حوزه انتخابیه ما به دور دوم رسید؛ انتظار ما از مردم این است که حضور گسترده خود را در مرحله دوم هم تکرار کنند.

خطیب جمعه شهرستان مینودشت اظهار داشت: کاندیداها به زیر مجموعه های خود خط دهند که دوران رقابت تمام شده و دوران رفاقت است و همه باید ید واحد باشیم. با حفظ وحدت و رضای خدا در صندوق های رای حاضر شویم تا مورد رضایت رهبری و خداوند متعال قرار بگیرد.

وی با اشاره به درگذشت خطیب و واعظ توانا حضرت آیت ا... واعظ طبسی خاطر نشان کرد: ایشان از استوانه های انقلاب بودند که در طول عمر با برکت خود عهده دار سه مسئولیت بزرگ نماینده امام خمینی و مقام معظم رهبری در خراسان بزرگ، تولیت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان را داشتند که هر سه این مسئولیت ها را به نحو احسن انجام دادند.

حجت الاسلام «سید حسین حسینی» با اشاره به فرا رسیدن سالگرد درگذشت حاج احمد آقا خمینی در 25 اسفند ماه، تصریح کرد: این یادگار امام راحل در طول حیات خویش امین امت بودند و شخصیت والایی داشتند و در تحکیم رهبری مقام معظم رهبری نقش بی بدیلی ایفا کردند.

minookhabar36 2

minookhabar36 3

minookhabar36 3

minookhabar36 3

minookhabar36 3

minookhabar36 3

minookhabar36 3

** عکس تیتر آرشیوی است **

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.