1394-12-21 14:58
1276
0
28811
با حضور مسئولان محلی برگزار شد؛

قرعه کشی مجتمع 72 واحدی مسکن مهر مینودشت + عکس

با حضور مسئولان محلی، مراسم قرعه کشی مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی مسکن مهر مینودشت برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، «قربانعلی میر» رئیس مجمع خیرین مسکن سازان استان گلستان در این مراسم با بیان این که ۹۸ درصد کار انجام شده است، اظهار کرد: پکیج های گرمایشی مجتمع خریداری شده است که بعد از نصب و انجام موارد جزیی دیگر ۲ درصد باقی مانده هم تکمیل می شود و تحویل واحد ها به صاحبان خانه ها انجام می گیرد.

211

رئیس مجمع خیرین مسکن سازان استان ادامه داد: این مجتمع «گل ها» نام گذاری شده است که داری ۴ بلوک می باشد که دو بلوک برای بهزیستی معین شده و دو بلوک هم برای سایرین مردم می باشد.

وی همچنین به نحوه دریافت واحد ها اشاره کرد و گفت: صاحبان منازل برای تحویل واحد خود اول برای تنظیم سند به محضر می روند و بعد از آن  برای دریافت کارت های قسط مسکن به بانک مراجعه می کنند که در این صورت یک ماه زمان دارند تا برای تحویل واحد اقدام کنند. 

میر با اظهار این مطلب که برای تحویل مسکن، نمایندگان مجمع خیرین و مسکن مهر و بهزیستی همراه صاحب خانه خواهند بود، افزود: با برسی منزل توسط صاحب خانه که تایید می کند واحد مشکل خاصی ندارد، صورت جلسه ای تنظیم می شود و سپس تحویل انجام می گیرد.

در ادامه مراسم نیز فرماندار مینودشت، طی سخنانی کوتاه با بیان این که همه ی کار ها با شفافیت باید صورت گیرد، تصریح کرد: در مورد شفافیت همین که مسکن بدون هیچ مشکلی تحویل شود خوب است و باز هم پیگیر هستم تا مسائل پشت پرده ای وجود نداشته باشد.

«اسرافیل وزیری» همچنین با بیان این که صاحب خانه ها در تحویل واحد باید دقت داشته باشند، خاطرنشان کرد:چک لیستی که برای تحویل واحد به شما داده می شود را با برسی کامل منزل و بدون عجله، امضا کنید که اگر این فرایند را رعایت نکنید مشکلاتی که می تواند وجود داشته باشد به عهده خودتان است.

211

عکس و گزارش: مسعود ملکیان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.